[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

سران صهیونیستی حق دارند نگران ندیدن هشتادسالگی رژیم باشند، روزنامه شیراز نوین

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر غزه امتحان خوبی داد و اکنون شرایط برای رژیم صهیونیستی نسبت به هفتاد سال قبل تغییر کرده و سران صهیونیستی حق دارند که نگران ندیدن هشتادسالگی این رژیم باشند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز چهارشنبه در دیدار آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، ضمن تبریک پیروزی جهاد اسلامی در نبرد اخیر غزه، شرایط امروز رژیم صهیونیستی را در مقایسه با هفتاد سال قبل بسیار متفاوت دانستند و تأکید کردند: دشمن صهیونیستی امروز در موضع انفعال و عکس‌العمل است و این شرایط نشان می‌دهد گروه‌های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین مسیر را به‌درستی شناخته‌اند و با تدبیر در این مسیر پیش می‌روند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در اهداف و کارهای بزرگ تا زمانی که خطر به جان خریده نشود، دستیابی به اهداف امکان‌پذیر نخواهد بود، گفتند: امروز به لطف خداوند قدرت و اعتبار گروه‌های مقاومت فلسطینی و جهاد اسلامی روزافزون شده و شکست اخیر رژیم صهیونیستی در جنگ ۵روزه مؤید همین موضوع است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر غزه امتحان خوبی داد و اکنون شرایط برای رژیم صهیونیستی نسبت به هفتاد سال قبل تغییر کرده و سران صهیونیستی حق دارند که نگران ندیدن هشتادسالگی این رژیم باشند.
ایشان با تأکید بر اینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته‌اند، افزودند: اقتدار روزافزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به‌زانودرآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تأکید کردند.
در این دیدار آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن قدردانی از حمایت‌های دائمی جمهوری اسلامی از مردم فلسطین و مبارزات آنها، گزارشی از تحولات اخیر فلسطین اشغالی به‌ویژه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۵روزه غزه و شرایط کرانه باختری و دست برتر گروه‌های مقاومت در این منطقه، بیان کرد و گفت: جهاد اسلامی از جنگ غزه سربلند خارج شد و امیدواریم به‌زودی شاهد پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی