[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صنعت برنامه ندارد، روزنامه شیراز نوین

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با تأکید بر حل مشکلات واحد‌های صنعتی استان فارس، از عملکرد دولت‌ها در قبال واحدهای صنعتی انتقاد کرد و گفت: واحد‌های صنعتی چوب بی‌برنامگی دولت‌ها را خورده‌اند.
به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک برخی مدیران واحد‌های صنعتی با صالح معاون صندوق توسعه ملی که در استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: اکثر واحد‌های صنعتی دارای مدیران متعهد و مجربی هستند که بار تولید را به دوش می‌کشند و نباید با برنامه‌های غلط، بار دیگری بر دوش آنها گذاشت.
او تأکید کرد: کار دولت و مجلس بن‌بست‌شکنی از تولید است و نباید به‌گونه‌ای عمل کنیم که دستگاه‌های اجرایی خود مانعی بر سر راه تولید شوند.
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطای دولت‌ها در سنوات گذشته گفت: چوب بی‌برنامگی دولت‌ها بر سر واحد‌های صنعتی فرود آمده و مکافات آن را واحد‌های صنعتی پس داده‌اند. لذا امروز باید طوری برنامه‌ریزی کرد که دولت اگر خطا کرد، خودش هزینه ضرر و زیان خطای خود را پرداخت کند. نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه مدل‌های مختلف حل مشکلات واحد‌های صنعتی استان فارس شد و افزود: در قالب اختیارات صندوق باید مشکلات واحد‌های صنعتی را حل کرده و نباید مشکل را به یکدیگر منتقل کنیم.
عزیزی خاطرنشان کرد: واحد‌های صنعتی که از بانک وام گرفته‌ و امروز دچار مشکل شده‌اند، هیچ‌وقت نمی‌خواسته‌اند که قرض خود را پرداخت نکنند؛ اما مسائل مختلف همچون قیمت‌های دستوری و بی‌ثباتی در اقتصاد کشور در سنوات گذشته، آنها را دچار مشکلات متعدد کرده است. او تصریح کرد: امروز وظیفه مجلس و سایر قوا حل مشکلات است و از مسئولان صندوق توسعه ملی نیز انتظار داریم نسبت به استان فارس نگاه ویژه‌ای داشته باشند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی