[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اعتقاد خاص به ۴ بازیکن در تیم ملی جدید، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور امیر قلعه‌نویی به‌عنوان جانشین کارلوس کی‌روش دو دیدار تدارکاتی در فروردین‌ماه امسال مقابل تیم‌های روسیه و کنیا برگزار کرد و چهار روز قبل هم در تورنمنت کافا به مصاف افغانستان رفت که در این سه بازی، ۴ بازیکن جایگاه ثابتی داشتند. به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی در کنار اینکه در سه بازی گذشته تیم ایران فرصت انجام نخستین بازی ملی برای مهره‌هایی مثل میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، سعید مهری، حسین پورحمیدی، شهریار مغانلو و آرمین سهرابیان را فراهم آورد و برخی بازیکنان را نیز برای اولین بار به اردوها فرا خواند، چهار مهره مورد علاقه و ثابت هم داشت.
محمدحسین کنعانی‌زادگان و احسان حاج‌صفی در فاز دفاعی و محمد محبی و مهدی طارمی در بخش هجومی، ۴ بازیکنی هستند که امیر قلعه‌نویی در سه دیدار تیم ملی ایران مقابل تیم‌های روسیه، کنیا و افغانستان همواره در ترکیب قرار داده و این نفرات هم توانستند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.
در این مدت، حاج‌صفی یک پاس گل داشته، محمد محبی یک گل به ثمر رسانده و یک پنالتی گرفته و مهدی طارمی نیز توانسته ۴ گل بزند تا این آمار نشان بدهد قلعه‌نویی بی‌دلیل روی این نفرات حساب باز نکرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی