[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استفاده از ظرفیت وزنه‌برداری برای جذب حمایت‌های استانی ، روزنامه شیراز نوین

مجمع سالیانه فدراسیون  وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سرعین  اردبیل برگزارشد. به گزارش روابط عمومی هیئت وزنه‌برداری استان فارس، مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران با حضور تمامی اعضا  25 خرداد 1402 در شهرستان سرعین اردبیل برگزار شد که در این مجمع آرش حبیبی، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس و محمد زارعی، رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان شیراز به‌عنوان عضو کمسیون ورزشکاران حضور داشتند. 
در این مجمع ساختار سازمانی فدراسیون وزنه‌برداری(چارت فدراسیون) مشروط به انجام تغییرات مورد بحث، به تصویب اعضای مجمع رسید. از جمله موارد خواسته شده، اضافه شدن سازمان تیم‌های ملی به چارت و حذف عنوان انضباطی از کمیته انضباطی و اخلاق و تغییر جایگاه هیئت‌رئیسه در نمودار ساختار سازمانی بود.
در بخش نقطه‌نظرات مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری کشور، آرش حبیبی، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس در کنار رؤسا و سرپرستان هیئت‌های کرمان، خراسان شمالی، چهار محال و بختیاری و خراسان جنوبی، نکاتی را مطرح کردند؛ از جمله استفاده از ظرفیت‌ها و برندهای وزنه‌برداری برای جذب حمایت‌های استانی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی با توجه به بخشنامه‌های وزارت ورزش از جمله موارد مطروحه مورد اشاره بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی