[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مسئول بسیج سازندگی فارس معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، طی مراسمی ضمن قدردانی از سرهنگ اسماعیل قزل‌سفلی، مسئول سابق بسیج سازندگی فارس، سرهنگ علی‌اکبر طحان به‌عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.
فرمانده سپاه فجر فارس شنبه ۲۷ خرداد در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج سازندگی فارس، بیان کرد: جهاد، همچون یک مسابقه دو است و آن‌ها که با تلاش بیشتر، جلوتر هستند، بیشتر هم 
دیده می‌شوند.
سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه به‌درستی که جهاد، دری است به سوی بهشت که مخصوص اولیای خداست، خاطرنشان کرد: جلودار این حرکت شهدا هستند.
او گفت: در هر عرصه‌ای که کشور نیازی داشته، با حضور جهادگران که عمدتاً هیچ دوره‌ای هم ندیده‌اند، نیازمندی‌ها برطرف شده و بسیج سازندگی نیز به‌عنوان یک سازمان مؤثر در این زمینه، پیش‌قدم است.
فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد: امروز پروژه‌هایی که بسیج سازندگی در کشور و حتی خارج از کشور انجام ‌می‌دهد، دقیق و مهندسی با هزینه‌ای بسیار کمتر از آنچه است که شرکت‌های تخصصی بزرگ انجام می‌دهند و تأیید فنی این پروژه‌ها را متخصصان برعهده دارند.
بوعلی با اشاره به اینکه اجرا و افتتاح پروژه‌های مختلف در ۱۱ عرصه از هفته آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: هزاران هزار میلیارد اعتبار این پروژه‌هاست که بسیج سازندگی عهده‌دار آنهاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی