[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مروری بر بازی‌های لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

مسابقات از 22 اردیبهشت‌ماه آغاز و به طور منظم هر هفته برگزار شده است؛ بدین‌ترتیب، روز جمعه هفته گذشته(26 خرداد) هفته ششم نیز به انجام رسید.
در این رقابت‌ها تیم صدرنشین یاران که پیش از این تمامی 5 دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، بالاخره امتیاز داد و برابر دیگر تیم مدعی رقابت‌ها یعنی شهید مسعود مرودشت با تساوی یک‌یک متوقف شد. با این حال، یاران همچنان با 16 امتیاز صدرنشین است و شهید مسعود نیز با 14 امتیاز رتبه سوم خود را حفظ کرد.
اما تیم ثارالله که با 2 امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین در رتبه دوم قرار داشت، از فرصت استفاده کرده و با پیروزی قاطع 5 بر یک مقابل لاله‌های سرخ، امتیازات خود را با یاران برابر کرد. هرچند همچنان به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد. لاله‌ها اما با این شکست سنگین، یک پله سقوط کرده و روی پله ششم قرار گرفتند.
تیم رعد شیراز هم که پیش از این رتبه چهارم جدول را در اختیار داشت، توانست چهارمین پیروزی خود را برابر تیم زنده‌یاد علی عرب‌زاده کسب کند. رعد در این مسابقه 4 بر 2 به پیروزی رسید تا با 13 امتیاز، فاصله خود را با تیم سوم به یک امتیاز کاهش دهد. تیم زنده‌یاد علی عرب‌زاده هم با قبول چهارمین شکست فصل خود، یک پله سقوط کرد و به رتبه هفتم رسید. علی عرب‌زاده، بازیکن شایسته و باتکنیک تیم ملی افغانستان و باشگاه لبنیات ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال ایران بود که روز 26 آذرماه سال 1400 به علت سکته قلبی دار فانی را وداع گفت و جامعه فوتسال شیراز و افغانستان را در بهت و حیرت فرو برد؛ روحش شاد و یادش گرامی.
منتخب قندهار، تیمی بود که این هفته بیشترین صعود را در جدول تجربه کرد؛ این تیم از فرصت رویارویی با قعرنشین نهایت استفاده را برد. اف‌سی امیری، تنها تیم بدون امتیاز رقابت‌ها، این هفته هم به رغم به ثمر رساندن 3 گل، نتوانست امتیازی به دست بیاورد و منتخب قندهار با 6 گلی که به ثمر رساند، ضمن رساندن تفاضل گل خود به عدد صفر، هشت امتیازی شد و با دو پله صعود در رتبه پنجم جدول جای گرفت.
تیم قائم(عج) دیگر تیمی که تا پایان هفته پنجم امتیازی کسب نکرده بود و در رتبه نهم جدول 10 تیمی قرار داشت، این هفته توانست تیم هشتم جدول یعنی کهکشان را سه بر دو شکست داده و سه امتیازی شود. با این وجود تغییری در رتبه دوم تیم به وجود نیامد. کهکشان در بازی های گذشته 4 امتیاز کسب کرده بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی