[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مروری بر بازی‌های لیگ یک، روزنامه شیراز نوین

در این هفته‌ها مسابقات لیگ یک فوتسال مهاجرین نیز به‌طور مداوم و همپای لیگ برتر برگزار شده. روز جمعه 26 خرداد تیم لاینز موفق شد با نتیجه 6 بر 3 آبی‌پوشان را شکست دهد. سرداران بغلان پنج بر دو مغلوب شاهین سبز شد. اتحاد هم دو بر یک، پیام صلح مهاجر را از پیش رو برداشت و بالاخره افغان یونایتد نیز با نتیجه دو بر یک، مقابل ستارگان شمال به برتری رسید.
اما تیم روشن داریون مقابل تیم توحید حاضر نشد و از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شد. بدین‌ترتیب نتایج این تیم در هفته‌های گذشته برابر رقبا نیز از جدول خارج شد و در جدول، برخی تیم‌ها یک بازی کمتر نسبت به سایرین برگزار کرده‌اند.
 در جدول رده‌بندی و تا پایان هفته ششم، اتحاد با 16 امتیاز صدرنشین است، لاینز با 13 امتیاز در رتبه دوم قرار داد و تیم‌های پیام صلح مهاجر و شاهین سبز، هر دو با 12 امتیاز سوم و چهارم هستند. آبی‌پوشان با 7، توحید با 4، افغان یونایتد و سرداران بغلان با 3 امتیاز در رتبه‌های پنجم تا نهم قرار دارند و تیم ستارگان شمال بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. 

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک، ستارگان شمال از ساعت 9 صبح روز جمعه هفته جاری به مصاف توحید می رود، لاینز و افغان یونایتد از ساعت 11 با یکدیگر پیکار می‌کنند، ساعت 13 زمان آغاز دیدار تیم‌های اتحاد و شاهین سبز است و بالاخره ساعت 17 تیم‌های آبی‌پوشان و پیام صلح مهاجر به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم سرداران بغلان نیز این هفته استراحت دارد.
این رقابت‌ها نیز در سالن امام علی(ع) شیراز(محله پودونک، چهارراه تخت‌جمشید) برگزار خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی