[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در آموزش‌وپرورش، روزنامه شیراز نوین

نشست مشترک سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان با معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش‌وپرورش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد. 
در این نشست، علی‌رضا غلامیان ضمن ارائه گزارش عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی از سال گذشته تاکنون به طرح‌ها و ایده‌های جدید هیئت که اهداف مشترک را در بر داشت، پرداخت و درخصوص نحوه اجرا و عملیاتی‌سازی طرح توضیحاتی را ارائه داد و خواستار همکاری و تعامل ادارات آموزش‌و‌پرورش با هیئت‌های ورزش‌های همگانی در شهرستان‌ها شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در هیئت ورزش‌های همگانی، همراهی و همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش را خواهان شد و افزود: کارشناسان و مسؤل کمیته‌های متناظر هیئت، توانمندی طراحی و اجرای رویدادهای ورزشی که جنبه همگانی را دارا باشد، دارند.
حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن اعلام آمادگی کلیه مجموعه معاونت تربیت بدنی و سلامت بیان داشت: در طول دوران خدمت در آموزش‌وپرورش و همچنین ورزش و جوانان همواره اهمیت ورزش همگانی را درک کرده و توسعه و گسترش این حوزه را در دستور کار قرار داده‌ام و قطعاً همکاری و تعامل با هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، گام بلندی برای توسعه ورزش همگانی در مدارس خواهد بود.
در پایان این نشست مقرر شد که هماهنگی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت با ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها جهت تعامل و همکاری  بیشتر با هیئت‌های همگانی انجام شود و آموزش‌و‌پرورش با کمیته‌های تحت پوشش از این پس در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی، رویدادها و ... همکاری لازم را داشته باشد و نماینده آموزش‌و‌پرورش استان فارس به عضویت هیئت‌رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی درآید تا تعاملات بیشتر در راستای توسعه ورزش همگانی صورت گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی