[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

نکونام در موقعیتی بی‌سابقه ، روزنامه شیراز نوین

نکونام در موقعیتی بی‌سابقه 

جواد نکونام روزهای خاصی را تجربه می‌کند؛ او مورد حمایت بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران استقلال قرار گرفته، اما فعلاً دستش از نیمکت این تیم کوتاه است. به گزارش ورزش 3، مهم‌ترین چهره‌ای که نامش برای قرار گرفتن در رأس کادر فنی استقلال مطرح شده،‌ جواد نکونام است.کاپیتان سابق تیم ملی که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، با وجود سال‌ها بازی در لالیگا همه او را در ایران به‌عنوان یک استقلالی می‌شناسند،‌ برخلاف سال گذشته بسیار علاقه دارد هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد، اما برخی موانع باعث شده تا او فعلاً به رؤیای خود دست پیدا نکند. نکونام سال گذشته بعد از جدایی فرهاد مجیدی گزینه اول مصطفی آجورلو، مدیرعامل وقت استقلال برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها بود. آن زمان اما در روزهایی که هواداران از بابت جدایی فرهاد ناراحت بودند و دوست داشتند قهرمانی در لیگ برتر تکرار شود، انتقادهای متعددی در فضای مجازی علیه جواد مطرح شد و این چهره مطرح فوتبال تصمیم گرفت در فولاد بماند و در زمان بهتری به استقلال بیاید. «دوست دارم هر وقت شرایط مهیا شد، در خدمت تیم محبوبم باشم»؛ این جمله‌ای است که نکونام همواره به اطرافیانش می‌گفت و حتی در نامه خداحافظی سال گذشته‌اش هم آن را گنجاند. حالا شرایط در فضای هواداری و شبکه‌های اجتماعی مهیا شده، اما برخی مشکلات دیگر وصال جواد و استقلال را از هم جدا انداخته است.
پستی که نکونام دو روز پیش با پیراهن استقلال منتشر کرد و دو قلب آبی و یک تاج در کپشن نوشت، باعث شده تا فضای طرفداری بیشتر از قبل روی او نظر مثبت داشته باشند. در عین حال، بسیاری از اهالی فوتبال به حمایت از نکونام پرداخته‌اند و در صفحات مجازی خود تصاویری از او منتشر کرده‌اند. مهم‌ترین آنها فرهاد مجیدی، سرمربی موفق سابق استقلال و کنونی اتحاد کلبا بود که محبوبیت چشمگیری نزد طرفداران دارد. او با کنار گذاشتن کدورت‌های قبلی حمایت خود از سرمربیگری نکونام را اعلام کرده است.
حضور عده‌ای از هواداران استقلال جلوی در باشگاه و در دست داشتن پوسترهای حمایتی از نکونام دیگر اتفاقی است که رخ داده و حالا همه در انتظار تصمیم‌گیری هستند.
در عین حال حجت کریمی، مدیرعامل استقلال دو روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد مشکل نکونام همچنان پابرجاست و باید دید آیا اتفاق جدیدی درباره سرمربی پیشین فولاد رخ می‌دهد یا اینکه فرد دیگری روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی