[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

مرکز بهداشت فرمانده میدان شد، روزنامه شیراز نوین


فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد که طرح ضربتی با هدف مبارزه با بیماری سالک، در این شهرستان اجرایی شده است.
لطف‌الله شیبانی در جلسه هماهنگی مبارزه با بیماری سالک که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های متولی برگزار شد، گفت: باید هرچه سریع‌تر نسبت به پاک‌سازی محلات آلوده و اجرای سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن و معابر در این نقاط، اقدام لازم انجام شود.
به گزارش دریافتی شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شیراز، شیبانی گفت: مدیریت پسماند شهرداری شیراز نسبت به اجرای طرح ضربتی برای جمع‌آوری زباله‌ها و ضایعات ساختمانی در نقاط مختلف به ویژه مناطقی که موارد سالک گزارش شده است، اقدام کند.
فرماندار شیراز همچنین خاطرنشان کرد: برای کنترل و کمک به پیشگیری اثرگذار بیماری سالک، نیازمند اجرای برنامه‌های آموزش همگانی و ارتقای آگاهی‌های شهروندان هستیم.
شیبانی با اشاره به رایگان‌بودن تشخیص و درمان مبتلایان به سالک در مراکز درمانی تحت‌مدیریت علوم‌پزشکی، اضافه کرد: قطعاً در این مراکز نسبت به ارائه آموزش نیز اقدامات لازم اجرایی شده است. فرماندار شیراز همچنین از اجرایی‌شدن طرح بیماریابی فعال، خاطرنشان کرد: این اقدام با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در حال اجراست. در این جلسه، وظیفه تهیه و ارائه طرح ضربتی مبارزه با سالک و تعریف تکالیف سازمان‌ها و دوایر مختلف به مرکز بهداشت شیراز محول شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی