[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مهر امسال ۳۵۰۰ معلم وارد مدارس فارس می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، گفت: بیش از ۳۵۰۰ معلم در فرایند استخدام‌های جدید، جذب آموزش و پرورش می‌شوند و از اول مهر امسال وارد مدارس می‌شوند. 
به گزارش شیرازنوین به نقل از ایسنا، مجید زارعی در گردهمایی معاونان توسعه، مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های فارس، گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاران به‌زودی اعلام و فرایند مصاحبه از ششم تیرماه امسال آغاز خواهد شد. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: جذب نیروهای جدید منجر به تسهیل فرایند نقل و انتقال فرهنگیان در استان خواهد شد.
زارعی با بیان اینکه کار سامان‌دهی نیروی انسانی در فارس با رویکرد تکریم همکاران و محوریت خانواده انجام خواهد شد، گفت: در نقل و انتقالات درون استانی سیاست، حل مشکل فرهنگیان و رعایت حقوق دانش‌آموزان است؛ نباید کار به‌گونه‌ای باشد که کلاسی در ابتدای مهر بدون معلم بماند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش فارس از ارائه مصوبه‌ای در خصوص تبدیل انتقال موقت به دائم به کلان‌شهر شیراز خبر داد و افزود: رایزنی‌هایی با تأمین اجتماعی انجام شده است و در خصوص تقسیط بدهی‌های آموزش و پرورش به تأمین اجتماعی قول مساعد گرفته‌ایم.
زارعی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید هم کمبود نیروی انسانی به‌عنوان یک مشکل، وجود خواهد داشت، اضافه کرد: برای حل این مشکل از ظرفیت بازنشستگان، استخدام‌های جدید، سرباز معلم و... بهره‌مند خواهیم شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی