[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تشکیل شورای جوانی جمعیت، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس، برگزاری اولین رویداد استانی جوانی جمعیت را مؤثر و کمک‌کننده در اجرای قانون جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: از امروز و به‌منظور اجرای قانون جوانی جمعیت، مطالبه‌گری قانون صیانت از جمعیت یکی از وظایف اصلی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خواهد بود.
به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در اختتامیه اولین رویداد استانی جوانی جمعیت، بهترین و مهم‌ترین وظیفه مجموعه حاکمیتی استان را، رصدکردن اقدامات دستگاه‌های اجرایی فارس در خصوص قانون جوانی جمعیت دانست و گفت: سامانه‌ای توسط مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری راه‌اندازی می‌شود و وظایف قانونی سازمان‌های استانی در رابطه با جوانی جمعیت احصا و اعلام می‌شود؛ برای تحقق قوانین همکاری می‌نماید و میزان عملیاتی‌شدن آن‌ها را رصد می‌کند.
 دکتر ایمانیه، برگزاری اولین رویداد استانی جوانی جمعیت را مؤثر و کمک‌کننده در اجرای قانون جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: از امروز و به‌منظور اجرای قانون جوانی جمعیت، مطالبه‌گری قانون صیانت از جمعیت یکی از وظایف اصلی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خواهد بود.
وی به ظرفیت‌های بی‌نظیر قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در خصوص ازدواج و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های قانونی نیازمند عزم جدی مدیران دستگاه‌هاست. مدیریت ارشد استان برای تحقق این مهم حمایت می‌کند.
استاندار فارس، اهدای زمین از جانب دولت به مشمولان را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و خواستار همکاری مدیران دستگاه‌ها با پرسنل زیرمجموعه شد و افزود: نهایت همکاری را با نیروهای خود در ادارات و دستگاه‌ها داشته باشید و به سهم خود برای صیانت از جوانی جمعیت و اجرای قانون تلاش کنید.
وی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری را مأمور تشکیل شورای هم‌اندیشی جوانی جمعیت کرد و گفت: با حضور مسئولان ذی‌ربط، شورای هم‌اندیشی جوانی جمعیت در استان تشکیل شود، نقاط قوت ارتقا یابد و نقاط ضعف بررسی و 
مرتفع شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی