[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خان‌زنیان ارزیابی شد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خان‌زنیان، خدمات این مجموعه را ارزیابی کرد. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سیدوحید حسینی» رئیس دانشگاه که ابتدای صبح دیروز به شهرستان کازرون سفر کرد، در ادامه این سفر یک‌روزه، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خان‌زنیان بازدید کرد. مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز، با مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرده و نظرات آنان را پیرامون نحوه دریافت خدمات، جویا شد.
او همچنین با پزشکان و کارشناسان این مرکز دیدار کرده و از تلاش‌های آنان در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه، قدردانی کرد. مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خان‌زنیان در حومه شهر شیراز و از واحدهای زیرمجموعه مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز محسوب می‌شود. مرکز خدمات جامع سلامت روستایی خان‌زنیان با 16هزار نفر جمعیت تحت‌پوشش و 1200 نفر جمعیت عشایری تحت‌پوشش به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.
در این مرکز با حضور چهار پزشک خانواده و فعالیت هشت خانه بهداشت، خدماتی شامل اورژانس، آزمایشگاه، دندانپزشکی و تمامی خدمات بهداشتی و مراقبتی به جمعیت تحت‌پوشش ارائه می‌شود.
دکتر «عباس رضاییان‌زاده» معاون بهداشت و «ابوذر پاریزی» مدیر روابط‌عمومی دانشگاه در این بازدید، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز را همراهی می‌کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی