[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رأی مردم حق‌الناس است، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات فارس تأکید کرد که انتخابات امسال در این استان با محوریت عمل به راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری خواهد بود. به گزارش ایسنا، جواد قناعتی با یادآوری اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، چهار راهبرد موردتأکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات است، به خبرنگاران گفت: انتخابات پیش رو در استان فارس با محوریت تلاش برای تحقق راهبردهای تعیین‌شده از سوی رهبری در کمال سلامت و امنیت ان‌شاءالله برگزار خواهد شد. دبیر ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به بخش‌نامه معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور، مبنی بر بی‌طرفی ارکان مختلف دولت در برگزاری انتخابات و پیشگیری از هرگونه استفاده نامتعارف از ظرفیت‌های دولتی به نفع کاندیداهای احتمالی، ضمن اعلام حمایت از این بخش‌نامه گفت: همه مجریان برگزاری انتخابات در فارس خود را متعهد به برگزاری انتخاباتی سالم و امن، با رقابت جامع و مشارکت بالا می‌دانند و حفظ امنیت و سلامت انتخابات را در رأس وظایف خود قرار داده‌اند.
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، با تأکید بر اینکه پاسدار آرای مردم عزیزمان هستیم، به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: رأی مردم حق‌الناس است و در حراست و پاسداری از آن، اجازه عبور از قانون را به هیچ احدی نخواهیم داد. دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: مردم فهیم فارس، یقین داشته باشند که امانت‌دار آرای آنها هستیم و برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات با تمام توان در صحنه حاضر خواهیم بود و از هیچ‌گونه خطایی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری فارس از همه اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و همه دست‌اندرکاران این حوزه خواست با قاطعیت امور مربوط به برگزاری انتخابات را دنبال کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی