[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

بسیج گره‌گشای صنعت است ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه فجر فارس: اگر خودمان را دست‌کم نگیریم بخشی از مشکلات صنعت حل خواهد شد
بسیج گره‌گشای صنعت است 

سردار بوعلی: ورود بسیج به عرصه‌ صنعت به‌منزله دخالت یا تعارض منافع نیست

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ورود ما به عرصه‌هایی نظیر صنعت به‌منزله دخالت یا تعارض منافع نیست، گفت: ما در بسیج و سپاه در کمک به سازمان‌ها و ارگان‌ها از هیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از ایسنا، سردار یدالله بوعلی عصر پنجشنبه یکم تیرماه در اختتامیه همایش دوروزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز، گفت: فلسفه این قبیل همایش‌ها تبادل تجربیات و آموزش نکات علمی است که می‌تواند برای حاضران مفید باشد.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فلسفه ورود سپاه و بسیج به موضوعاتی نظیر صنعت و معدن، عنوان کرد: دستگاه‌های متولی و برای مثال صنعت، معدن و تجارت در موضوعات صنعتی، محدود و متکی به تعداد اندک نیرو و بودجه خود است؛ درحالی‌که بسیج به واسطه ارتباط گسترده با مردم می‌تواند مفید و گره‌گشا باشد.
او ادامه داد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج، هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به نقطه مطلوب است.
سردار بوعلی با بیان اینکه بخش‌هایی از صنعت دچار رکود شده، تصریح کرد: بسیج نسبت به هیچ مسئله‌ای بی‌تفاوت نیست؛ به‌ویژه هنگامی که می‌دانیم می‌توانیم مفید و مؤثر باشیم.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش هم‌افزایی و راهگشایی بسیج عنوان کرد: عارضه‌یابی شما صرفاً فنی نیست و می‌تواند راهگشا باشد و با هم‌افزایی، مشکلات را حل کنید.
او در پایان گفت: اگر خودمان را دست‌کم نگیریم، درست فکر کنیم و تعهد به اقدام داشته باشیم، بخشی از مشکلات صنعت ما حل خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی