[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرایند سلامت عدالت‌محور است ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» با امام‌جمعه شهر میمند دیدار کرد. رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در این دیدار گفت: تمامی فرایندهای خدمات سلامت در شهرستان‌های استان، بر اساس شاخص‌های سطح‌بندی ارائه می‌شود.
دکتر «سیدوحید حسینی» افزود: تلاش مجموعه دانشگاه در سطح استان، تحقق هدف دسترسی عادلانه خدمات سلامت به مردم است.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس گفت: دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان یکی از افتخارات نظام است؛ به‌طوری که امروز تنها در استان فارس، ۶۰۰ پزشک متخصص در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز مشغول به خدمت‌رسانی هستند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز همچنین در این دیدار از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در شهر میمند با حمایت خیران سلامت شهر میمند خبر داد.
دکتر سیدوحید حسینی با اشاره به اقدام خیران به‌عنوان یکی از بازوان نظام سلامت، گفت: فعالیت خیران حوزه سلامت فارس، زبانزد، ارزشمند و ماندگار است و ارتقای سطح بهداشت و درمان استان نیز همکاری بیش از پیش خیران را می‌طلبد. امام‌جمعه شهر میمند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه به پاس حضور میدانی در شهر میمند و بررسی ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم منطقه، به بیان مواردی از چالش‌ها و دغدغه مردم در حوزه سلامت پرداخت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی