[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

عقب‌نشینی سازمان لیگ از مواضع ، روزنامه شیراز نوین

سوپرلیگ فوتسال زنان، بالاترین سطح از فوتسال زنان ایران است که در سال گذشته نخستین دوره از این رقابت‌ها با حضور هشت تیم برگزار شد. به گزارش ورزش 3، در فصل گذشته این رقابت‌ها، نبرد تنگاتنگ دو تیم نصر و پیکان برای فتح جام این لیگ تا هفته‌ پایانی ادامه داشت و در نهایت این شاگردان نیلوفر اردلان در تیم پیکان بودند که با کسب 48 امتیاز، عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. شاگردان فاطمه شریف در تیم نصر نیز با تنها یک امتیاز کمتر نسبت به پیکانی‌ها، عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آوردند.
این رقابت‌ها که در تاریخ 12 اسفند سال گذشته به اتمام رسید از سوم شهریورماه سال جاری دوباره آغاز خواهد شد تا بدین ترتیب دوباره هر هفته شاهد تقابل نفس‌گیر دختران فوتسالی ایران در استان‌های مختلف باشیم. این در حالی است که قرعه‌کشی دومین دوره مسابقات سوپرلیگ زنان در تاریخ چهارشنبه، چهاردهم تیرماه برگزار خواهد شد.
اما اگرچه هنوز دستورالعمل‌های مربوط به دومین دوره این رقابت‌ها به طور رسمی اعلام نشده است و برای دانستن قوانین فصل جدید این رقابت‌ها باید تا روز قرعه‌کشی صبر کرد، اما تاکنون دو تغییر مهم در فصل آتی این رقابت‌ها قطعی شده است.
1- تعداد تیم‌های شرکت‌کننده از 8 به 10 ارتقا پیدا کرده و فصل جدید مسابقات با حضور 10 تیم برگزار خواهد شد. 
2- سال گذشته مسابقات سوپرلیگ زنان با حضور هشت تیم و در سه دور برگزار می‌شد که در نهایت هر تیم 21 بار به مصاف حریفان خود می‌رفت که البته از همان ابتدا این روند برنامه‌ریزی از سوی سازمان لیگ فوتبال با اعتراض تیم‌های شرکت کننده همراه شد. در فصل آتی این رقابت‌ها، با توجه به 10 تیمی شدن سوپرلیگ، مسابقات در دو دور رفت و برگشت انجام خواهد شد و مجموعاً هر تیم 18 بار به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی