[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ماراتن مدیران در آزادراه، روزنامه شیراز نوین


به گزارش شیرازنوین به نقل از ایسنا، استاندار فارس ایمنی سفر و حفاظت از سلامت شهروندان را شرط اصلی برای افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان ذکر و ابراز امیدواری کرد که این پروژه در سفر دوم هیئت‌دولت، افتتاح شود.
دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه سوم تیر در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز- اصفهان که با حضور سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع انجام شد، به خبرنگاران گفت: علت تأخیر در افتتاح این پروژه مهم، رعایت خط قرمز حفاظت از سلامت و ایمنی مردم و بهره‌برداران بوده است.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰۰میلیارد تومان تأمین اعتبار شده که کاری بی‌نظیر بوده و امیدواریم باقی‌مانده اعتبار موردنیاز هم با توجه به قول مساعد معاون اجرایی رئیس‌جمهور و وزرای راه و شهرسازی و دفاع تأمین شود.
ایمانیه خاطرنشان کرد: هفته گذشته ۵۰۰میلیارد تومان از کمیته مولدسازی اعتبار گرفتیم که می‌تواند قسمت عمده‌ای از نیاز ۸۰۰میلیارد تومانی برای تکمیل ۶ قطعه نخست آزادراه شیراز- اصفهان را تأمین کند.
استاندار فارس خاطرنشان کرد که همه تلاش‌ها در مسیری معطوف است که آزادراه شیراز- اصفهان هم‌زمان با دومین سفر هیئت‌دولت به این استان، افتتاح شده و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شود.
به گزارش ایسنا، هنوز زمان دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت به فارس مشخص نشده است. سال گذشته تلاش‌هایی برای افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان انجام شد و وعده‌هایی از سوی برخی مسئولان مبنی بر انجام این مهم برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ داده شده بود، اما با مخالفت جدی برخی نمایندگان مجلس و مسئولان استانی، این وعده عملیاتی نشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی