[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تکلیف مدیریت ورزش استان زودتر مشخص شود ، روزنامه شیراز نوین


درخواست پیشکسوت ورزش فارس: 
تکلیف مدیریت ورزش استان زودتر مشخص شود   
سرمربی اسبق تیم امید در مورد تیم ملی فوتبال و حضور در جام کافا گفت: تیم‌های قدرتمند آسیا همچون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و سایر کشورهای عربی با انجام بازی‌های تدارکاتی قوی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر برنامه‌ریزی خوبی کرده‌اند و ما هم اگر بخواهیم پس از حدود نیم قرن قهرمان آسیا شویم، باید با تیم قوی بازی کنیم تا به صورت جدی محک بخوریم. به گزارش ایرنا،‌ غلام‌حسین پیروانی افزود: برای تیم ملی فوتبال ایران آروزی موفقیت در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ را دارم و امیدوارم دل مردم که علاقه زیادی به فوتبال دارند، شاد شود. پیشکسوت فوتبال فارس همچنین در ادامه به شرایط مدیریت شدن اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت سرپرستی اشاره کرد و گفت: وزیر ورزش و جوانان باید هرچه زودتر تکلیف مدیرکل ورزش و جوانان فارس را مشخص کند و شخصی باید بر مسند کار قرار گیرد که با ورزش آشنایی داشته، متخصص و تحصیل کرده باشد. پیروانی بیان کرد: کارهای به جا مانده از جمله زیرساخت‌ها در ورزش فارس زیاد است از این رو نقش مدیرکلی که متخصص در امر ورزش باشد برای برطرف کردن مشکلات مهم است و ورزش فارس بیش از این نباید به حالت سرپرستی اداره شود. وی ادامه داد: وابسته به هیچ جناحی نیستم و روی شخص خاصی هم تأکید ندارم، اما امیدوارم فردی سکان ورزش فارس را برعهده بگیرد که علاوه بر تخصص بتواند برای رفع مشکلات ورزش فارس اعتبارهای خوبی جذب کند و خدا ترس باشد.
*ورزش فارس خلاصه شده به کشتی
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال امید با اظهار اینکه ورزش فارس به کشتی فرنگی خلاصه شده است،‌ اظهار کرد:‌ با وجود برادران گرایی، دلخانی و غلامی در گذشته امید نوروزی و ... که افتخارهای زیادی کسب کرده‌اند، اما همه ظرفیت‌های ورزش فارس نباید به کشتی خلاصه شود و به سایر رشته‌ها هم باید توجه لازم صورت بگیرد تا در چند رشته صاحب موفقیت شویم.  
*به ورزشگاه پارس برسید
پیروانی در ادامه به نبودن یک زمین چمن مناسب در فارس اشاره کرد و افزود:‌ سالهاست فارس از داشتن یک چمن مناسب محروم است و باید هرچه زودتر تکلیف ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس که چندین سال از افتتاح آن می‌گذرد، مشخص شود و برای تحقق این امر نیاز به مدیرکلی قوی دارد که بتواند پیگیری کند.
مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۲۳ به میزبانی دوحه، از ۱۲ ژانویه تا ۱۰ فوریه ۲۰۲۳(۲۲ دی تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران آخرین بار در سال ۱۹۷۶ در تایلند قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی