[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

وظیفه تأمین منافع مردم برعهده مدیران است، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس ضمن تأکید بر لزوم توجه همه مدیران به جلب رضایت مردم گفت: اثبات مردمی‌بودن دولت سیزدهم با حضور مستمر در بین مردم و برقراری ارتباط مستقیم با آنها محقق شده است.
به گزارش ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان (سامد) افزود: در میان مردم بودن و از مردم شنیدن از اهداف موردنظر دولت سیزدهم است که همه باید برای تحقق این اهداف مهم تلاش کنیم.
او ادامه داد: از منظر حکومت اسلامی، وظیفه تأمین حقوق و مصالح و منافع مردم برعهده مدیران است که همه باید در راه عمل به این وظیفه نهایت کوشش خود را به کار گیرند. وی اظهار کرد: حکومت، متکفل اداره امور مردم است و برای نظام اسلامی افتخار است که بتواند رضایت عموم مردم را جلب کند.
استاندار فارس در خصوص مشکلات و تقاضاهای مطرح‌شده از سوی مردم در جریان ارتباط با مرکز سامد افزود: عمده این مشکلات مربوط به بحث تأمین جهیزیه، تسهیلات سرمایه‌گذاری، مشکلات آب، راه‌های مواصلاتی، وام ضروری و اشتغال بود. استاندار فارس در دوازدهمین حضور خود در مرکز سامد در ارتباط تلفنی با شهروندان، پاسخ‌گوی ۲۲ نفر از آنها بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی