[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اوقات فراغت کودکان و نوجوانان غنی می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

سعیدرضا کامرانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با حضور در صدا و سیمای مرکز فارس با احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیما و معاونان صدا، سیما و خبر استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون فارس، مدیرکل کانون فارس در این دیدار گفت: مخاطبان برنامه‌های کانون، کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنیم با ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به شیوه‌های غیرمستقیم، اثربخشی برنامه‌ها در زمینه ترویج ارزش‌های انقلاب را بالا ببریم و در این راه نیازمند همیاری بیشتر صدا و سیما هستیم تا با ساخت برنامه‌های مشترک، پوشش خبری برنامه‌ها و معرفی فعالیت‌های کانون، گام مؤثری را در غنی‌ترکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان برداریم. 
کامرانی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و سابقه حضور کانون پرورش فکری در عرصه تعلیم و تربیت گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان به‌عنوان تخصصی‌ترین نهاد متولی اشتغال دارد. کانون همچنان به‌عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با تولید محتوای مناسب، مخاطب را با ارزش‌ها آشنا می‌کند. کامرانی به فعالیت‌ها و مأموریت‌های کانون پرورش فکری اشاره کرد و گفت: ۵۸ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با حضور مربیان و کارشناسان توانمند، پذیرای کودکان و نوجوانان است. فعالیت کانون زبان ایران در استان، جشنواره قصه‌گویی، کتاب‌های صوتی و موفقیت اعضا در عرصه‌های ملی و بین‌الملل، از دیگر مواردی بود که مدیرکل کانون فارس از آنها با پهلوانیان سخن گفت. احمد پهلوانیان برای هر نوع همکاری با کانون فارس اعلام آمادگی کرد و از کامرانی خواست با اطلاع‌رسانی و معرفی برنامه‌های کانون به صدا و سیما و ایجاد تعامل بیشتر، زمینه معرفی کانون و فعالیت‌ها بیش از پیش صورت پذیرد. پهلوانیان کانون را دارای ظرفیت بالایی دانست که به دلیل تنوع و فضای دلپذیر کانون، می‌تواند هر روز ساعت‌هایی از برنامه صدا و سیما را به آن اختصاص داد. در این نشست معاونان صدا، سیما و خبر نیز زمینه‌های همکاری صدا وسیمای مرکز فارس و کانون در حوزه‌های مختلف را برشمرده و آمادگی خود برای همکاری و تولید و ضبط برنامه 
اعلام کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی