[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

«دیار من فارس» صدای فرهنگ و پیشرفت استان، روزنامه شیراز نوین

با هدف معرفی توانمندی‌های شهرستان‌های استان، برنامه رادیویی «دیار من فارس» به‌زودی پخش می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی صدا و سیمای استان فارس، مجید مجرد معاون جدید صدای فارس گفت: به‌منظور تحقق شعار عدالت‌گستری و هویت‌محوری از شعارهای اصلی رسانه ملی در دوره تحولی جدید، این رسانه فراگیر با ابتکاری جدید و اهتمامی والا برای پرداختن به ظرفیت‌ها و داشته‌های همه شهرستان‌های این استان پهناور، برنامه «دیار من فارس» را روی آنتن می‌برد.
معاون صدای صدا و سیمای فارس ادامه داد: در این برنامه هر روز 6 و هر هفته 37 شهرستان استان، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و تعمیق باورهای ارزشی خود در رادیو فارس خواهند داشت. در برنامه «دیار من فارس» اهدافی از جمله تقویت هویت مشترک، کمک به توسعه اقتصادی و عمرانی حوزه‌های محلی، توجه به نیروهای مستعد بومی و حفظ نخبگان، حفظ وحدت و انسجام ملی، توسعه و تقویت گویش‌ها و زبان‌های محلی به‌عنوان میراث گران‌بها و منبع تغذیه فرهنگ دنبال می‌شود.
مجرد افزود: تولید خبرهایی با محتوای منافع مشترک و ارزش‌های یکسان بین مخاطبان محلی، حفظ تقویت و ترویج آداب و رسوم، بازی‌ها و لباس‌های محلی، حمایت از صنایع دستی و معرفی و گسترش این صنایع به‌عنوان بخش مهمی از میراث‌فرهنگی و پوشش خبری رویداد‌های مربوط به جاذبه‌های گردشگری محلی به منظور جذب گردشگر از دیگر اهداف پخش این برنامه از رادیو فارس است.
معاون صدای فارس بیان کرد: برنامه رادیویی دیار من فارس کمک می‌کند تا در عصر تمدن‌سازی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی که موجب تحول در شناخت و ادراک مردم از تنوع فرهنگی می‌شود، بازیابی و بازسازی خرده فرهنگ‌ها و تقویت انگاره‌های تمدنی ایجاد شود. معاون رسانه ملی در فارس با بیان اینکه در طراحی برنامه‌های تابستانه رادیو فارس، حضور شهرستان‌ها در برنامه «دیار من فارس» در جدول پخش هفتگی قرار دارد، گفت: شهرستان شیراز به‌عنوان مرکز استان و ظرفیت‌های بسیار زیاد ملی و بین‌المللی به صورت ویژه در رادیو فارس به ویژه این برنامه دیده شده است و مخاطبان رادیو فارس می‌توانند از روز و ساعت پخش هر یک از شهرستان‌ها در برنامه دیار من فارس از طریق رادیو فارس مطلع شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی