[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جشن خانوادگی «بیعت» برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با فرارسیدن ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر، جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، رضا فتحی‌زاد، دبیر اجرایی مراسم جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» روز 5 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: هم‌زمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر، جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به استقبال مردم شیراز از جشن‌های گذشته از جمله دهه کرامت در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، این بار تصمیم به برگزاری جشن خانوادگی در ورزشگاه حافظیه شیراز گرفته شد.
وی با اشاره به میهمانان این جشن نیز گفت: در این جشن از حضور مداحان، هنرمندان و مجریان برجسته کشوری همچون حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه‌ها، عبدالرضا هلالی، محمد اسداللهی، علی‌اکبر قلیچ، حسین حقیقی، محمدرضا ذریه کمدین شیرازی و احمد بابایی شاعر برجسته و آیینی کشور استفاده خواهیم کرد. 
دبیر اجرایی مراسم جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» اظهار کرد: در این مراسم برای حمایت از ازدواج آسان نیز مراسم عقد و اهدای هدایا به ۲۰ تازه‌عروس و داماد که مهریه آنان ۱۴ سکه بهار آزادی است، اجرا خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی