[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌ها ادامه‌دار است، روزنامه شیراز نوین

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور سرزده در بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و روند ارائه خدمات به بیماران را در این مرکز درمانی را بررسی کرد.
به گزارش روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، دکتر «مهرداد شریفی» در این بازدید با اشاره به گردشگرپذیری شهرستان سپیدان در چهار فصل سال گفت: توسعه و ارائه خدمات تخصصی در تنها مرکز درمانی شهرستان سپیدان، با هدف کاهش رفت و آمد بیماران به شیراز، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری از فرصت‌ها و امکانات بیمارستان امام حسین(ع)، از اولویت‌های دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز است.
او، بهره‌برداری از فاز سوم بخش اتفاقات بیمارستان را گام مؤثری در ارتقای کمّی و کیفی خدمات در بیمارستان امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: فضای مناسب و اختصاصی بخش احیای قلبی‌ریوی (CPR) و توسعه بخش اورژانس با بهره‌برداری از این فاز، امکان ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران را در بیمارستان شهرستان سپیدان افزایش خواهد داد.
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، حضور متخصصان مختلف ازجمله متخصص ارتوپدی در بیمارستان سپیدان را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات جراحی در این مرکز درمانی برشمرد و اضافه کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای انجام عمل‌های ارتوپدی در این مرکز درمانی را طی یک ماه آینده فراهم می‌کند تا با همکاری کادر درمان، این خدمات در بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان ارائه شود.
در این برنامه، از سوی دکتر شریفی از بخش‌های اورژانس، تزریقات، اتاق احیای قلبی‌ریوی، تریاژ و بخش در حال ساخت اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) بازدید و امکانات و روند خدمات‌رسانی به بیماران و مراجعان ارزیابی شد.
بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان با ظرفیت ۹۶ تختخواب و بخش‌های درمانگاه تخصصی، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری، بخش مراقبت‌های ویژه و اورژانس، از سال ۱۳۸۴ به چرخه ارائه خدمات درمانی استان فارس افزوده شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی