[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تربیت بدون توقف جریان دارد، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:
تربیت بدون توقف جریان دارد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: طرح «تربیت بدون توقف» برای غنی‌سازی تعطیلات تابستانه دانش‌آموزان در بیش از سه‌هزار پایگاه اوقات فراغت این استان اجرا شد. به گزارش ایرنا، محمدخلیل عسکری در صدوپنجاه‌وهشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: دریافت مجوز برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام به میزبانی شیراز در دست پیگیری است.
وی افزود: باتوجه به افزایش آمار پذیرش دانشجو معلمان، رفع مشکل فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان فارس ضروری است و ارتقای این وضعیت زیرساخت‌ها به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از آماده‌سازی شرایط برای استقرار اداره آموزش و پرورش در شهر جدید صدرا خبر داد و گفت: با پیگیری‌های چهار نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و همت دولت مردمی سیزدهم، اداره آموزش و پرورش شهر صدرا در غرب شیراز، به زودی در این شهر مستقر می‌شود. وی اظهار کرد: در رویکرد جدید، تلاش داریم در آموزش و پرورش، فرهنگ مطالبه‌گری جایگزین پاسخ‌گویی شود. عسکری افزود: در راستای پاسخ به شبهات دینی دانش‌آموزان و پیشگیری از طرح شبهات انحرافی در مدارس، دوره‌های ضمن خدمت ویژه دبیران دینی سراسر استان اجرایی شد.
وی ادامه داد: با وجود طرح‌ریزی برخی نقشه‌ها برای ایجاد ناامنی و بی‌اعتبارکردن امتحانات پایان سال دانش‌آموزان، اما این نقشه‌ها با مدیریت حوزه سنجش آموزش و پرورش ناکام ماند و فرایند برگزاری امتحانات پایانی به سرانجام رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی