[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

معرفی قهرمانان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان مدارس در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

قهرمانان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان قطب دو ‌کشور در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج در شیراز معرفی شدند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش‌وپرورش فارس گفت: رویکرد ما در سمپاد، تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی است، لذا پس از سیزده سال، المپیاد ورزشی دانش‌آموزان را برگزار کردیم.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، محمدمهدی متحدزاده در حاشیه آیین اختتامیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان قطب دو کشور در دو دوره اول و دوم متوسطه در دبیرستان فرزانگان یک ناحیه 2 شیراز اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف را در دستور کار داریم.
وی افزود: در رشته فوتسال دوره متوسطه اول، تیم فارس به مقام قهرمانی، کهگیلویه و بویراحمد نایب‌قهرمان و تیم‌های خوزستان و بوشهر مشترکاً به مقام سوم رسیدند.
متحدزاده تصریح کرد: در رشته فوتسال دوره دوم متوسطه، استان بوشهر به مقام قهرمانی و تیم خوزستان به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند و دانش‌آموزان سمپادی استان‌های فارس و چهار محال و بختیاری مشترکاً سوم شدند.
وی ادامه داد: دررشته تنیس روی میز در مقطع متوسطه اول، استان اصفهان به مقام اول رسید و استان‌های بوشهر  و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش‌وپرورش فارس افزود: در رشته تنیس روی میز دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، استان فارس قهرمان شد و استان‌های اصفهان و خوزستان به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در رشته شطرنج دوره متوسطه اول، استان‌های فارس، اصفهان و بوشهر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
متحدزاده اعلام کرد: در رقابت‌های شطرنج دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نیز استان فارس به مقام قهرمانی رسید و استان‌های اصفهان و بوشهر نیز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.
وی اظهار کرد: نگاه‌ها به سمپاد این است که دانش‌آموزان این مدارس فقط روحیه علمی دارند، اما رویکرد ما تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی است، لذا پس از سیزده سال، المپیاد ورزشی دانش‌آموزان ویژه پسران را در سه رشته فوتسال، تنیس روی و شطرنج، برگزار کردیم.
رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش‌وپرورش فارس اظهار داشت: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدارس سمپاد قطب ۲ کشور با حضور استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و چهار محال و بختیاری در دو بخش دختران و پسران از ۳۰ خردادماه تا ۶ تیرماه در شیراز برگزار شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی