[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جوانان نخبه زرقان در آوردگاه تقدیر مدیریت شهری، روزنامه شیراز نوین

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زرقان و کمک سایر دستگاه‌ها، به مناسبت عید سعید قربان، با حضور پرشور مردم شهر زرقان، مراسم جشن باشکوهی در این شهر با برنامه بسیار خوب «تجلیل از جوانان موفق و برگزیده» برگزار شد.
 پاسداشت مجاهدت‌های شهدا
رئیس شورای اسلامی شهر زرقان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و همه کسانی که امنیت و آرامش کشور مدیون آنهاست، اظهار داشت: جا دارد همین ابتدا یادی کنیم از شهدای دفاع مقدس، عزیزانی که یک لحظه سوختند و عارفانه جاودانه شدند تا ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم. ما تا زنده‌ایم و زندگی ادامه دارد، مدیون رشادت‌های آنها هستیم. جمالی به گوشه‌ای از ایثارگری‌های شگفت‌انگیز رزمندگان دلاور ما اشاره کرد و گفت: اینکه می‌گوییم مدیون شهدا هستیم، تنها یک حرف نیست؛ بلکه آنها کارهایی کردند که یک عمر ما را مدیون خود نمودند. آن جوانی که با هزار آمال و آرزو روی سیم خاردار خوابید تا یک گردان از روی او رد شود، تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد یا آن جوانی که در میدان مین برای اینکه عملیات لو نرود، مین منور را در آغوش گرفت و سوخت و آهی برنیاورد، تنها نمونه‌ای از آن رشادت‌های بی‌نظیر است که دنیا را متحیر کرده است. ما هیچ‌گاه این جان‌نثاری‌ها را فراموش نخواهیم کرد. رئیس شورای اسلامی شهر زرقان در ادامه تقدیر از جوانان موفق شهرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اخلاقی، ایثار و شهادت و... را در مقطع کنونی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: جوانان سرمایه‌های شهرستان هستند و اگر بخواهیم در آینده، مدیران شایسته‌ای را تربیت کنیم، استارت کار از همین‌جا زده می‌شود. لذا با نظر اعضای محترم شورای اسلامی زرقان تقدیر از جوانان در این جشن را مد نظر قرار دادیم.او افزود: امشب یک نقطه‌عطف در تاریخ زرقان است و باید گفت همیشه تقدیر و تشکرها از پیشکسوتان بوده، اما ضمن احترام به جایگاه این عزیزان، باید اعتراف کرد جوان باایمان و امیدوار، موتور محرکه جامعه است و می‌توان گفت شایسته تکریم ریش‌سفیدان و پیشکسوتان ما نیز می‌باشد؛ کسانی که آمال و آرزوهای خود را نیز در وجود جوانان می‌بینند.جمالی در پایان با تقدیر و تشکر از همه مسئولان شهر که در برگزاری این مراسم یاری کردند، اظهار امیدواری کرد که نظام اسلامی در سایه رهبری شایسته مقام عظمای ولایت، روزبه‌روز به پیشرفت و تعالی نزدیک و 
نزدیک‌تر شود.
 اهمیت برنامه‌ریزی برای نشاط مردمی
در ادامه احسان خازن، فرماندار زرقان نیز با تبریک اعیاد قربان و غدیر بیان کرد: با توجه به نیاز جامعه، خدمتگزاران مردم در نهادهای مختلف، برای شادی و نشاط مردم برنامه‌ریزی می‌کنند که این مراسم نیز از جمله آنها می‌باشد. او ادامه داد: این برنامه‌ها برای حفظ نشاط جامعه بسیار مهم است و به دستگاه‌ها تأکید شده تا به‌صورت ویژه این موضوع را دنبال کنند. مقام عالی دولت در زرقان با تقدیر از اعضای شورای اسلامی و شهردار زرقان و سایر دست‌اندرکاران در برپایی این مراسم، بیان کرد: اقدام ارزشمند شورای اسلامی و شهرداری در جشن امسال یعنی انتخاب جوانان برتر و نخبه، یک حرکت بسیار خوب بود که جای تقدیر دارد.
 جوانان نخبه در آوردگاه تقدیر
مهندس صانعی شهردار زرقان، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به جزئیات مراسم مذکور اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای شهر زرقان معتقد هستند که باید برای حفظ نشاط و شادمانی جامعه در میدان عمل، برنامه داشت؛ لذا به مناسبت عید سعید قربان این مراسم باشکوه برگزار شد. مقام عالی شهرداری زرقان با تقدیر و تشکر از همه عواملی که این جشن بزرگ را ترتیب دادند، افزود: مردم خوب کشور ما که در همه عرصه‌ها نظام و انقلاب را یاری داده‌اند، امروز نیازمند برنامه‌های شاد و متنوع هستند؛ به‌ویژه جوانان خوب و بااخلاق ایران اسلامی که در دنیا زبانزد خاص و عام هستند. او ادامه داد: یکی از کارهای بسیار ارزنده در این مراسم، تقدیر از جوانان نخبه و موفق شهرستان بود. بنده اعتقاد دارم که ما جوانان نخبه بسیاری در کشور داریم که گمنام هستند و باید آنها را به جامعه معرفی کنیم؛ لذا به این نتیجه رسیدیم که بهترین فضا برای تقدیر از این عزیزان، جشن عید قربان است که هم احترام به شعائر دینی است و هم می‌توانیم فضای شادی را برای مردم ایجاد کنیم. مهندس صانعی خاطرنشان کرد: در این راستا با دعوت از خواننده مطرح کشور آقای هیراد، شادی فضای جشن ما دوچندان شد که جا دارد از این گروه موسیقی به پاس حضور در زرقان، تقدیر نمایم. شهردار زرقان همچنین اظهار داشت: جا دارد از مردم خوب زرقان نیز تشکر کنم که با حضور خود در جشن عید قربان که در واقع متعلق به آنها بود، گرمی‌بخش مراسم بودند. او در عین حال برگزاری چنین برنامه‌هایی را در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری زرقان عنوان کرد و گفت: به فضل خدا با تکمیل پروژه‌هایی چون سالن سینما و... امیدواریم بیش از پیش بتوانیم شاهد برنامه‌های شاد و مفرح در شهر زرقان باشیم.
 هدیه‌ای برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
در ادامه این آیین پرشکوه، محمد حمزوی زرقانی برگزیده بخش فرهنگی و اجتماعی، هدیه خود را جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیم کرد. وی به عنوان یک فعال فرهنگی و اجتماعی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: به یاری پروردگار و کمک همه عزیزان به‌ویژه شهرداری زرقان و نهاد‌های انتظامی و امنیتی، جشن عید قربان با اجرای خواننده محبوب کشور حمید هیراد به‌خوبی و بدون هیچ‌گونه مشکلی با حضور هزاران نفر برگزار شد. حمزوی افزود: تجربه ما در شهر زرقان نشان داده که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان چنین برنامه‌هایی را که در حفظ نشاط و شادی مردم تأثیر بسیار دارد، به نحو احسن برگزار کرد و نتایج بسیار خوبی بدون اینکه هیچ‌گونه مشکلی ایجاد شود، گرفت. وی به‌عنوان یک جوان برگزیده در حوزه فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: جا دارد از مسئولان شهر زرقان به پاس توجه جدی به جوانان و ایجاد فضای نشاط در جامعه تشکر کنم و امیدوارم این‌گونه برنامه‌ها در آینده نیز باشکوه‌تر از قبل برگزار گردد.
 هنرمندان تراز اول کشور در زرقان
در ادامه این آیین، مراسم تقدیر از جوانان برتر و نخبه شهرستان برگزار شد و طی آن هدایایی به آنها از طرف شورای اسلامی و شهرداری زرقان اهدا شد. همچنین کنسرت خواننده مطرح کشوری حمید هیراد در سالن برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
 آینده‌ای درخشان در انتظار نام‌آوران زرقان
بر اساس این گزارش، اسامی جوانان برگزیده و موفق شهرستان زرقان که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند، از این قرار است: علی‌رضا ایزدپور، سعید بیرمی، مصطفی شفیعی و سارا شجاعی زرقانی در بخش علمی، محمد حمزوی زرقانی، رامین بهرامی و زهرا حمزوی زرقانی در بخش فرهنگی و اجتماعی، ابراهیم بذرافکن و فاطمه ثنایی‌فرد در بخش هنری، مهدی اسلامی‌نژاد و زینب حسن‌پور در بخش ورزشی، سیدمصطفی هاشمی و مریم خدامی در بخش اخلاق و ایثار و امید آزادی و ثریا احمدی در بخش کار و کارآفرینی.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی