[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه دو: تفکرات استراتژیک راهگشاست، روزنامه شیراز نوین

آیین تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه دو برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه دو، آیین تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه دو با حضور حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز، عوض‌پور مدیر کل حراست شهرداری شیراز، محمد مقدس‌زاده شهردار منطقه دو و جمعی از مدیران شورا و شهرداری شیراز در دفتر معاون مالی و اقتصادی برگزار شد. 
در این مراسم، ضمن تقدیر از محمد کریمی به پاس خدمات و تلاش‌های وی طی دوره خدمت در این مسئولیت، مهدی بابایی به عنوان معاون مالی و اقتصادی منطقه دو منصوب گردید. حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز این پست‌ها و مناسبت‌های مدیریتی را امانتی در دست مدیران دانست و خاطرنشان کرد که از این امانت باید با صداقت و راستی نگهداری کرد.
محمد مقدس‌زاده شهردار منطقه دو، ضمن تبریک آغاز دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان به حاضران در جلسه، از نگاه خاص و ویژه و همچنین تفکرات استراتژیک اقتصادی اسماعیلی در مجموعه شهرداری شیراز قدردانی کرد.
مقدس‌زاده با قدردانی از تلاش‌های محمد کریمی به‌عنوان معاون مالی اقتصادی وقت، برای مهدی بابایی در منصب جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد. در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات محمد کریمی قدردانی و مهدی بابایی به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه دو معرفی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی