[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازآفرینی محورهای تاریخی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: استان فارس و شهر شیراز دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه‌های بازآفرینی شهری است که امید می‌رود با تلاش و برنامه‌ریزی و ترسیم نقشه جامعه به جایگاه واقعی خود بازگردد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: استان فارس و شهر شیراز دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه‌های بازآفرینی شهری است که امید می‌رود با تلاش و برنامه‌ریزی و ترسیم نقشه جامعه به جایگاه واقعی خود بازگردد.
محمودرضا طالبان با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به حوزه بازآفرینی شهری گفت: استان فارس و شهر شیراز، دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه‌های بازآفرینی است که امید می‌رود با تلاش، برنامه‌ریزی و ترسیم نقشه جامع، فارس به جایگاه واقعی خود بازگردد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: نگاه توسعه‌محور، سیاست‌های تشویقی، ارائه تسهیلات در بافت‌های فرسوده و نگاه کالبدی به بافت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
امیر عباسی رئیس پیشین اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری عنوان کرد: در بازآفرینی شهری بر عدالت در توزیع تسهیلات، قیر و منابع اصرار ورزیدیم و تلاش حداکثری در این حوزه باید ادامه پیدا کند.
زینل نیک مرام رئیس جدید اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری، با اشاره به جایگاه و نقش بازآفرینی شهری گفت: هویت فرهنگی و سرمایه واقعی در حوزه‌های بازآفرینی شهری است و تغییر در این حوزه به معنای ضعف در گذشته نیست و برای تحرک و پویایی تغییرات الزامی هستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی