[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

زمینه برگزاری رقابت جهانی را در شیراز فراهم کنید، روزنامه شیراز نوین

امیدوارم برایتان پیش نیاید که در جایی به تنهایی قدم بزنید و ناگهان گرفتار زورگیرها شوید! چراکه اولین فکری که بعد از آن زورگیری به ذهنتان خطور می‌کند این است که «چرا نتوانستم از خودم دفاع کنم؟ کاش طی این سال‌ها حداقل زمانی را برای فراگیری دفاع شخصی اختصاص می‌دادم تا در لحظات حساس به کمکم بیاید.»
اما هنوز برای خیلی‌ها دیر نشده است که از اتفاقات ناگوار که برای دیگران رخ داده است، درس عبرت بگیرند و به یادگیری یکی از سبک‌های دفاع شخصی بپردازند. 
به گزارش شیرازنوین، فرصتی دست داد تا با حمیدرضا ضیاشیرازی، نماینده ارشد سایت جهانی آشیهارا کاراته در کشورمان به گپ‌وگفت بنشینیم که ماحصل آن به شرح زیر است:
وی با بیان اینکه به دلیل علاقه زیاد از اواسط دهه 7۰ و از بدو راه‌اندازی این رشته، جذب آن شده، گفت: من توانستم در مسابقات جهانی این رشته مدال طلا را برای میهن عزیزمان کسب کنم.
ضیاشیرازی درباره ادامه فعالیتش در این رشته توضیح داد: با پیگیری زیاد، در سایر عرصه‌های این رشته هم فعالیت کردم و بعد از ۲۲ سال تلاش توانستم به عنوان مدرس و فیتنس و داور، در سطوح بین‌المللی فعالیت کرده و با تأسیس برندهای ورزشی پارس کلاب و پارس اسپورت و نمایندگی انحصاری sfit ادامه فعالیت‌های خودم را از شهر آنتالیای کشور ترکیه به شهر شیراز؛ زادگاه خودم منتقل کردم.
وی درباره هدفش از این امر گفت: می‌خواستم ضمن گسترش علم ورزش در این رشته جذاب، بتوانم به ورزشکاران دیار خودم خدمت کنم و علاوه بر این با امکان برگزاری میزبانی مسابقات جهانی این رشته در شیراز به جذب توریست نیز کمکی کرده باشم. 
این مربی دفاع شخصی درباره انتظاراتش از مسئولان اظهار داشت: از مسئولان رده‌بالای استان، به خصوص استاندار محترم و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر دست‌اندرکاران و بخش خصوصی تقاضا داریم، زمینه برگزاری مسابقات جهانی این رشته را در شیراز فراهم نمایند چراکه با انجام این مهم به رونق و پیشرفت بیشتر این رشته کمک شایان‌توجهی خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی