[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حیدرمحمدی دونده‌ای بی‌همتا، معلمی بی‌نظیر، روزنامه شیراز نوین

هفته گذشته به همت استاد احمد منصوری قرار بود به دیدار مردی برویم که برای ورزشکاران دهه 50 شهرستان مرودشت و استان فارس و دانش‌آموزان ورزش‌دوست دهه‌های 60 و 70 شهرستان مرودشت چهره‌ای مطرح، قهرمانی دوست‌داشتنی و معلمی بی‌نظیر بود.
به گزارش آرش حیدر زاده از مرودشت، صحبت از حیدر محمدی، دونده تیزپا و قهرمان نجیب مرودشت و فارس و ایران است. مردی که سکوهای افتخار زیادی را فتح کرد و بر بلندای آن ایستاد، اما حال پس از گذر از دوران قهرمانی، یکه و تنها، به دور از هیاهوی دنیای قهرمانی در شهر خود هم غریب است!
ما در انجمن پیشکسوتان ورزش شهرستان مرودشت، سنتی بنا گذاشتیم به نام دیدار با قهرمانان پیشکسوت ورزش مرودشت و هر از چندی به دیدار یک قهرمان پیشکسوت می‌رویم و یادی از آنها می‌کنیم. این مردان مرد، دلی به وسعت دریا دارند و هیچ نمی‌خواهند جز اینکه گاهی، یادی از آنها شود. برای استاد حیدر محمدی و خانواده گرانقدر او آرزوی سلامتی و موفقیت داریم و از یاران گرامی و برادران بزرگوار، آقایان احمد منصوری، محمود منصوری، زاهد طاهری، حسین شبانی، بهبود رفیعی، محمدرضا نظر آقایی و فرهاد محمدی که در این مراسم حضور داشتند، کمال تشکر را داریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی