[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مهرداد محمدی به استقلال پیوست ، روزنامه شیراز نوین

پس از چند روز سکوت خبری، استقلال فصل نقل و انتقالات را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و یکی از بهترین وینگرهای فوتبال کشور را به خدمت گرفت. مهرداد محمدی که طی سال‌های اخیر از جمله لژیونرهای موفق بوده، با عقد قراردادی 2 ساله به جمع شاگردان نکونام اضافه شد. به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی در جلساتی با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال شرکت کرد و پای میز مذاکره نشست. او که گزینه اصلی نکونام برای تقویت خط حمله بود، با سرمربی آبی‌ها نیز صحبت‌هایی داشت و در نهایت نیز این مذاکرات با توافق میان طرفین همراه بود.
محمدی که با حضور در تیم راه‌آهن خود را به فوتبال کشور معرفی کرد، چندین سال پیش و به همراه برادرش میلاد، با حضور در تمرینات استقلال، فاصله چندانی تا عقد قرارداد با آبی‌ها نداشت، اما بنا بر دلایلی، حضور این دو بازیکن در تیم امیر قلعه‌نویی منتفی شد.
پس از آن، محمدی راهی سپاهان شد و در ادامه نیز با حضور در فوتبال پرتغال، لباس تیم دپورتیوو آوس را بر تن کرد؛ این بازیکن در سال‌های اخیر برای تیم‌های العربی و السیلیه به میدان رفت و در 58 مسابقه‌ای که برای تیم‌های قطری بازی کرد، 29 گل زد و 6 مرتبه نیز پاس گل داد.
حالا مهرداد محمدی قرار است پس از چهار سال، یک بار دیگر به لیگ برتر ایران برگردد و این‌بار با لباس استقلال و به‌عنوان شاگرد جدید جواد نکونام، دوران جدیدی را در حرفه خود تجربه کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی