[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بیرو در پرسپولیس ماندگار شد، روزنامه شیراز نوین

علی‌رضا بیرانوند با توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس در این تیم ماندنی شد. به گزارش فوتبال 360، علی‌رضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس درخواست مشخص شدن وضعیتش برای حضور در این تیم را داشت. بیرانوند در روزهای گذشته 2 نوتیس(اخطار) را به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده و مسئولان این باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کرده بود.
 ظهر شنبه 10 تیرماه، رضا درویش با دعوت از علی‌رضا بیرانوند جلسه‌ای را با او خارج از باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و در پایان این جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس به زودی مطالبات باقی‌مانده بیرانوند را پرداخت کند و دروازه‌بان تیم ملی در جمع سرخ‌پوشان پایتخت ماندنی شد. 
پرسپولیسی‌ها که تا امروز فعالیتی در نقل‌وانتقالات نداشتند، با به خدمت گرفتن شهاب زاهدی و توافق با بیرانوند هفته را خوب آغاز کردند. علی‌رضا بیرانوند که حضورش در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت با هاله‌ای از ابهام روبه‌رو است، طبق گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس با آغاز شدن تمرینات این تیم و رفع مشکل مصدومیتش به تمرینات اضافه می‌شود. 
در روزهای گذشته در حالی صحبت از فسخ قرارداد یک‌طرفه علی‌رضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس به میان آمده بود که امروز علی خطیر، مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال، در همین ارتباط اعلام کرد: «قانون فیفا می‌گوید یک بازیکن اگر چهار ماه قراردادش را نگیرد، می‌تواند فسخ کند، اما این قوانین نقل‌وانتقالاتی فیفا فقط برای بازیکنان خارجی حاضر در ایران است. قوانین فیفا شامل حال بازیکنان ایرانی نمی‌شود و بازیکنان ایرانی باید از قوانین نقل‌وانتقالاتی فدراسیون فوتبال ایران پیروی کنند. ما هم برای حمایت بازیکن یا مربی قانونی گذاشتیم که اگر یک باشگاه به مدت چهار ماه نتواند مطالبه آن فرد را بدهد، آن فرد نوتیس ۱۵ روزه بدهد و بعد قراردادش را فسخ کند. این قانون برای فصل بعد است. امسال هیچ بازیکن یا مربی ایرانی نمی‌تواند به واسطه دریافت نکردن حقوق قراردادش را فسخ کند».
بیرانوند در حالی امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید که قرارداد جدیدی میان آنها به امضا نرسید و مبلغ قرارداد او 20 درصد نسبت به سال گذشته همان‌طور که در قراردادش وجود داشت، اضافه می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی