[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

صنعت و معدن رکن اشتغال‌زایی است، روزنامه شیراز نوین

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس به تشریح برنامه‌های رزمایش جهادگران صنعت معدن کشور به میزبانی شیراز پرداخت. به گزارش روابط‌عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس، حسین پناهی با تبریک هفته صنعت و معدن گفت: صنعت و معدن از مهم‌ترین ارکان اشتغال‌زایی و توسعه کشور و همچنین پیشران تحول اقتصادی به شمار می‌‌رود.
وی با تأکید بر نقش صنعتگران و معدن‌‌کاران در پیشرفت کشور، این هفته را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت و به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس پرداخت.
به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس، بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در هفته صنعت و معدن، سرکشی از خانواده معظم شهدای مهندسین، شروع پایش عارضه‌یابی صنایع و معادن، برگزاری قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان‌ها در نواحی مقاومت بسیج، همایش نخبگان صنعت در کارگروه‌های صنعت، معدن، انرژی، فناوری اطلاعات، برگزاری کارگاه آموزشی قوانین کسب و کار، برگزاری رویداد نیاز فناورانه صنایع در شهرک صنعتی و بازدید علمی پیشرفت از چندین واحد تولیدی و صنعتی است.
وی ادامه داد: برگزاری کلینیک سیار صنعت در شهرک‌های صنعتی با حضور مدیران و مسئولان ادارات شهرستان در آن واحد صنعتی و بررسی و حل مشکلات با هماهنگی بسیج ادارات و بسیج کارگری، برگزاری میز خدمت حمایت از تولید در مصلای نماز جمعه شهرستان‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی در میان نیازمندان مناطق محروم از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
پناهی با اشاره به رزمایش تخصصی جهادگران صنعت معدن فارس با محوریت گروه‌های جهادی صنعت‌یار و معدن‌یار به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه این هفته گفت: چهارشنبه 14 تیرماه این رزمایش با تجمع بزرگ گروه‌های جهادی صنعت‌یار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
وی در توضیح بیشتر برنامه‌های رزمایش تخصصی جهادگران صنعت معدن فارس گفت: آیین بهره‌برداری از صنایع راکد و نیمه‌فعال، بزرگداشت شهید هسته‌ای و شهید شاخص بسیج مهندسین صنعت معدن استان فارس مهندس شهید رمضان رستمی و تجلیل از گروه‌های جهادی برتر از دیگر برنامه‌های این رزمایش 
خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی