[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شناخت ابعاد جنگ ترکیبی برای جوانان، روزنامه شیراز نوین

شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان فارس به میزبانی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد. به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس در این نشست اظهار داشت: امروز سه شکاف طبقاتی با محوریت اقتصاد، شکاف فرهنگی با محوریت اعتقادات و شکاف اجتماعی با محوریت دوقطبی‌سازی توسط دشمن ایجاد شده که از طریق آن درصدد ضربه زدن به ماست.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس ابتدا خاطرنشان کرد: نوجوان و جوان امروز ساعات زیادی از روز را با گوشی و کامپیوتر سرگرم بوده و درگیر فضای مجازی است و به همین خاطر دانش مجازی و سطح توقعاتش بالا رفته است.
وی افزود: اصطلاحاً نسل امروز دنیای خود را دارد و مهم‌ترین کاری که روابط‌عمومی‌ها به عنوان رابط بین ادارات و مردم باید انجام بدهند، ابتدا شناخت این نسل و اثرگذاری بر آن است. سردار کوشکی افزود: عامه مردم امروز سه زیست واقعی، مجازی و ترکیبی از این دو را دارند و شما به عنوان رصد کنندگان و هدایتگران افکار عمومی باید ابتدا بدانید در کجای کار قرار دارید و پس از شناخت خود بدانید که چرا در آن نقطه قرار دارید و سپس دورنمای خود را مشخص کنید و نقش خود و دستگاه خود را به خوبی بدانید.
این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: امروز سه شکاف اصلی در جامعه ایجاد شده که عبارت از شکاف طبقاتی با محوریت اقتصاد، شکاف فرهنگی با محوریت اعتقادات و شکاف اجتماعی با محوریت دوقطبی‌سازی است و دشمن به دنبال ترکیب این سه شکاف جهت ضربه زدن به ماست و تأکید رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از دوقطبی‌سازی و تلاش جهت کاهش شکاف طبقاتی و مشکلات فرهنگی نیز در همین راستاست.
سردار کوشکی بیان کرد: بر خلاف جبهه دفاع مقدس که باید کلی راه طی می‌کردیم تا به مقصد و خط مقدم برسیم، در جبهه امروز دشمن به مدد فناوری‌های نوین و فضای مجازی گاه تا خانه ما رسوخ می‌کند و خطوط و حدود و نوع تهدیدات دشمن تغییر کرده است.
 این پیشکسوت دفاع مقدس، سرعت، صداقت و صراحت را سه عنصر اصلی تولید محتوا و خبررسانی توسط مدیران روابط‌عمومی و اصحاب رسانه دانست و افزود: اگر سرعت عمل نداشته باشید و تاکتیک‌های دشمن را نشناسید، خاکریزتان را دشمن فتح خواهد کرد.
 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: تاکتیک دشمن این است که آگاهی و حقیقت را از ما گرفته و دروغ و تحریف تحویل بدهد؛ اما هنر شما این است که چیزی بگویید که دیگران بشنوند و باید با تلاش و یادگیری فنون، تیتر و سوتیترنویسی حرفه‌ای و جذب مخاطب و در دست گرفتن روایت اول در این وادی، حرفه‌ای شوید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی