[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بچه دزد، طلا دزد از آب درآمد ، روزنامه شیراز نوین

طی روزهای گذشته فیلم ربودن دختر بچه ای در شیراز، از مقابل در منزل در فضای مجازی منتشر شد که پلیس اعلام کرد که ربودن این دختر با هدف سرقت طلاجات او بوده و این کودک در کوچه‌های اطراف رها شده است. به گزارش ایرنا، در این فیلم کوتاه مشاهده می شود یک دختر بچه در حالی که جلو منزل در حال بازی کردن بود، ناگهان سرنشین یک سواری پژو این کودک را سوار بر خودرو کرد و از محل متواری شد.
معاون اجتماعی پلیس فارس در این باره گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد. سرهنگ کاووس محمدی افزود: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع ربودن دختر بچه در دهم تیرماه سال جاری در یکی از محله‌های شهرستان شیراز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک دختر بچه در حالی که جلو منزل در حال بازی کردن بود، ناگهان سرنشین یک سواری پژو دختر بچه را سوار بر خودرو کرده و در کوچه اطراف دو حلقه النگو از وی سرقت می‌کند و وی را رها کرده و سریعاً متواری می‌شود.
معاون اجتماعی پلیس فارس اعلام کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کرده و ضمن شناسایی متهم و همدستش، به زودی سارقین دستگیر و نتیجه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی