[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

نرم‌افزار همراه «قرار بهشت» طراحی شد، روزنامه شیراز نوین

به‌همت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موکب و زائرسرای حضرت احمد بن موسی(ع) استان فارس نرم‌افزار همراه «قرار بهشت» با قابلیت نصب روی کلیه گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده و به زودی رونمایی می‌شود و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موکب و زائرسرای حضرت احمد بن موسی(ع)، محسن امین، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موکب و زائرسرای حضرت احمد بن موسی(ع) روز 13 تیرماه گفت: نرم‌افزار همراه «قرار بهشت» با قابلیت نصب روی کلیه گوشی‌های تلفن همراه تولید شد.
وی افزود: این نرم‌افزار در 3 فاز طراحی شده است که فاز اول آن ویژه ایام محرم است و شامل بخش‌های ادعیه به صورت متن و صوت، کتابخانه با قابلیت استفاده از کتب مختلف به صورت متن، حسینیه مجازی با امکان بهره‌مندی از سخنرانی‌ها و مداحی و نماهنگ‌های مذهبی است.
امین ادامه داد: همچنین بخش پلاک با قابلیت آشنایی با شهدای استان فارس با محوریت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، امکان پرداخت نذورات با قابلیت اتصال به درگاه بانکی و امکان مشارکت در ساخت زائرسرای حضرت احمد بن موسی(ع) در کربلای معلی و مشارکت در برپایی موکب حضرت احمد بن موسی(ع) در ایام اربعین در کربلای معلی نیز از دیگر بخش‌های فاز نخست نرم‌‌افزار مذکور هستند. وی با بیان اینکه فاز دوم این نرم‌افزار برای ایام اربعین طراحی شده است، افزود: این فاز دارای قابلیت‌های پذیرش زائران و خادمان و صدور کارت حضور در موکب حضرت احمد بن موسی(ع) در کربلای معلی، پخش زنده اماکن متبرکه و برنامه‌های زنده ایام اربعین حسینی، برنامه‌های کاربردی شامل صلوات شمار و قدم شمار، تبدیل پول و مسافت ویژه زائران اربعین حسینی، آشنایی با اماکن متبرکه کشور عراق به همراه تصاویر و راهنماست. امین اظهار کرد: همچنین آشنایی با جملات و کلمات پرکاربرد عربی ویژه زائرین اربعین حسینی، مسیریاب با امکان اتصال به مواکب استان فارس و نکات پرکاربرد سفر ویژه زائرین اربعین حسینی از دیگر قابلیت‌های فاز دوم نرم‌افزار مذکور هستند.
مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موکب و زائرسرای احمد بن موسی(ع) یادآور شد: فاز سوم نرم‌افزار برای بعد از اربعین حسینی طراحی شده است که شامل برنامه‌های متنوع و بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان،‌ پخش فیلم و سریال‌های متنوع و جذاب برای بزرگسالان و فروشگاه مذهبی با قابلیت خرید و تحویل درب منزل است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی