[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بررسی دغدغه‌های فرهنگی درمیزخدمت ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به پاسخ‌گویی صادقانه گفت: ما در همین مکان «میزخدمت» برای حل مشکل تلاش می‌کنیم و در صورت عدم امکان، با مشاوره و راهنمایی توسط معاونان مربوطه، سعی در سهولت رسیدگی به مشکل می‌نماییم تا راهگشایی ایجاد گردد.
به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر، سالروز ولایت مولی‌الموحدین، حضرت علی(ع)، میز خدمت با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل، سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی، غلام‌رضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه، احمد بانشی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، کارکنان، اهالی و دغدغه‌مندان هنر و فرهنگ و آحاد مردم، دوشنبه ۱۲ تیر ماه در لابی تالار حافظ برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر و لزوم همیاری و پاسخ‌گویی به حاضران در میز خدمت و یادآوری برنامه‌های هفتگی رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مراجعه‌کنندگان در روزهای یکشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: ما با تمام توان در صدد حل مشکلات و دغدغه‌های مراجعان هستیم و در همین مکان، بخشی از مشکلات با حضور معاونان مربوطه حل گشت و اما اگر در توان ما نباشد، صادقانه به آنها پاسخ می‌دهیم.
قانعی، مراجعان را کارکنان، بازنشستگان، اهالی فرهنگ و هنر، مدیران مؤسسات فرهنگی و هنری، انجمن‌های تخصصی مرتبط با اداره کل و دغدغه‌مندان این عرصه اعلام کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم، میزهای خدمت به صورت جدی‌تری پیگیری می‌شوند و ارتباطات رو در رو به ما کمک می‌کند که تصمیمات، صرفاً در اتاق‌های دربسته گرفته نشود و این رویه، باعث درک بهتر مشکلات آنان می‌گردد؛ خاصه آنکه اکثر مسائل به روند اداری آنان باز می‌گردد.
این مقام عالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره مجدد به پاسخ‌گویی صادقانه، افزود اظهار داشت: در صورت عدم امکان، با مشاوره و راهنمایی توسط معاونان مربوطه، سعی در سهولت رسیدگی به مشکل می‌نماییم تا راهگشایی ایجاد گردد.
وی ضمن اعلام برگزاری میز خدمت به صورت مرتب و برنامه‌ریزی‌شده در آینده افزود: سعی ما بر این است که برای خدمت بهتر به اهالی نجیب فرهنگ و هنر، هر دو ماه یک‌بار، از این‌دست رویداد در برنامه کار خویش داشته باشیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی