[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

علی پروین: ماندن بیرانوند به ضرر پرسپولیس است، روزنامه شیراز نوین

اسطوره باشگاه پرسپولیس ماندن بیرانوند را با توجه به شرایط فعلی به ضرر باشگاه می‌داند.
سلطان پرسپولیسی‌ها برای دومین بار متوالی در طرشت میزبان قدیمی‌های پرسپولیس بود؛ بازیکنانی از چند نسل مختلف از دهه ۶۰ تا ۸۰ که دور هم جمع شده و هنوز تشنه پیروزی در زمین فوتبال هستند.
روز سه‌شنبه، این جمع یک میهمان ویژه داشت و او کسی جز مجتبی محرمی، ستاره پیشین پرسپولیس نبود که اتفاقاً وقتی با کفش صندلش وارد زمین چمن طرشت شد، اندک حاضران در ورزشگاه او را با ماجرای جنجالی پیوستنش به تیم متمول کشاورز به یاد آوردند.
آقا مجتبی سال‌ها بعد از شر و شور دوره جوانی، در حالی که با چهره‌ای متفاوت و یک عینک آفتابی مد روز روی نیمکت کنار علی پروین نشسته بود، با همان مدل خاص خود درباره هیاهوی این روز‌های فوتبال ایران صحبت می‌کرد.
البته با توجه به هیاهوی ایجادشده و بالا رفتن حساسیت‌ها و حضور فردی از نزدیکان خانواده پیشکسوتان پرسپولیس در رأس مدیریت باشگاه باعث شده که علی پروین اظهارنظر مستقیم و تندی درباره موضوع به زبان نیاورد، اما مشخص است سلطان پرسپولیسی‌ها چندان دل خوشی از این اتفاقات نداشته و ندارد.
البته او خیلی زودتر از زمانی که فوتبال با ایجنت‌ها تغییر شکل بدهد و بازیکنان صاحب قدرت و نفوذی بیش از سرمربیان بشوند، این رشته ورزشی را وداع گفته و با مقتضیات تازه چندان آشنایی ندارد.
با این حال نظر علی آقا همان است که انتظار می‌رفت. او روی نیمکت در پچ‌پچ‌های خودمانی به کنار دستی‌هایش می‌گفت: «اگر می‌خواهد برود، ادامه دادنش و به زور ماندنش به ضرر پرسپولیس خواهد بود.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی