[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پنجره نقل و انتقالات استقلال، پرسپولیس بسته است!، روزنامه شیراز نوین

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متأسفانه تا امروز هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و همچنین هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیمشان انجام نداده‌اند.
به گزارش مهر، فرشید طاهری در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص فهرست بازیکنان مجاز تیم‌ها، مربیان و شرایط نقل و انتقالات لیگ برتر توضیحاتی را به شرح زیر اعلام کرد:
فهرست مجاز تیم‌ها
هر تیم می‌تواند ۱۹ بازیکن بزرگسال، ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال، ۶ بازیکن زیر ۲۱ سال داشته باشد که مجموع این نفرات ۳۱ بازیکن می‌شوند. البته یک فهرست سهمیه بازیکنان خاص (محدودیت سنی) هم داریم که هر باشگاه می‌تواند ۶ بازیکن آکادمی و رده‌های پایه خود را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر قرض بدهند که نام آنها در این فهرست سهمیه خاص قرار می‌گیرد. منظور از بازیکنان آکادمی همان بازیکنان کنونی امید و جوانان باشگاه است.
در فهرست ۱۹نفره، هر باشگاه می‌تواند حداکثر ۵+۱ یک بازیکن خارجی جذب کند که یکی از این بازیکنان حتماً باید از قاره آسیا باشد.
باشگاه‌ها مکلف به اعلام بودجه هستند
طبق مقررات جدید نقل و انتقالات و الزامات رعایت سقف بودجه از سوی باشگاه‌ها که مورد تأکید نهادهای نظارتی هم است، باشگاه‌ها مکلف به اعلام بودجه خود به سازمان لیگ فوتبال ایران تا تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۲ هستند و بدون اعلام بودجه، سامانه نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها باز نمی‌شود. متأسفانه تا این لحظه هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و همچنین هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیمشان انجام نداده‌اند؛ این در حالی است که نقل و انتقالات از ۲۰ خرداد آغاز شده است.
مدارک لازم برای مربیگری در لیگ برتر
طبق دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقای مربیان، کادر فنی تیم‌ها برای فعالیت در لیگ برتر به شرح زیر است:
سرمربی و مربیان: مدرک A آسیا
مربی بدنساز: مدرک مربیگری سطح یک آسیا
مربی دروازه‌بان‌ها: مدرک مربیگری سطح دو آسیا
البته با توجه به مصوبه کارگروه نقل و انتقالات، مربیان و سرمربیان برای ثبت قرارداد فصل جدید خود باید تأییدیه اعتبار مدرک مربیگری خود را از کمیته آموزش فدراسیون دریافت و به سازمان لیگ فوتبال ارایه کنند.
فقط پنجره نقل و انتقالاتی ۴ باشگاه باز است
برای ثبت قرارداد و صدور کارت بازیکنان باشگاه‌های مختلف یکی از شروط اصلی نداشتن بدهی و گرفتن مجوزهای لازم از سوی کمیته‌های تعیین وضعیت، انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال است. تاکنون فقط ۴ باشگاه سپاهان اصفهان، نساجی مازندران، ملوان بندر انزلی و گل گهر سیرجان هیچ بدهی ندارند و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه‌ها باز است و سایر باشگاه‌ها هرچه زودتر باید نسبت به رفع مسدودی پنجره نقل و انتقالاتی خود 
اقدام کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی