[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورزشگاه پارس را تکمیل کنید ، روزنامه شیراز نوین


نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به برپایی باشکوه جشن و دیگر آیین‌های گرامیداشت عید غدیر، گفت: مردم استان و شیراز در عرض ادب به ساحت امام علی(ع) خوش درخشیدند. به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شیراز افزود: مردم فارس در برپایی جشن‌های عید از قربان تا غدیر غوغا کردند و هزینه‌های این مراسم از جیب کرم مردم استان تأمین شد.
امام‌جمعه شیراز اظهار کرد: برپایی باشکوه جشن‌های غدیر به دشمنانی که سعی داشتند چهره‌ای دیگر از شیراز نشان دهند، ثابت کرد که اینجا شهر علی(ع) و اهل بیت(ع) است.آیت‌الله دژکام با اشاره به کم‌بودن ظرفیت ورزشگاه حافظیه و جانشدن همه دوستداران علی(ع) در جشن باشکوه بیعت، گفت: مدیران ورزشی و وزیر ورزش تلاش کنند تا ورزشگاه ۵۰هزار نفری پارس هرچه زودتر تکمیل شود. وی با اشاره به سالروز فرمان سال ۱۳۱۴ رضاشاه در کشف حجاب، یادآور شد: ایرانیان مسلمان و پیرو مکتب توحیدی دست از این مکتب نکشیدند و امروز نیز خود مردم برای نقش بر آب کردن نقشه دشمنان در گرفتن حجاب و عفاف از بانوی ایرانی وارد میدان شدند. وی اضافه کرد: یکشنبه آینده ولادت امام موسی کاظم (ع) است که سه فرزند این امام بزرگوار در فارس هستند و باید خود را صاحب جشن فرض کرده و با شکوه تمام برگزار کنیم. امام‌جمعه شیراز گفت: تا مردم ایران پایبند ولایت هستند، استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با برپایی باشکوه جشن‌های غدیر، یأس و ناامیدی بر دشمن مستولی شده است. حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه نیز در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه دیروز شیراز گفت: خداوند ولایت را بیمه‌ای برای حفاظت بشر از اضطراب، انحراف و سقوط قرار داده است.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نمونه‌هایی از تاریخ ادیان و اسلام، افزود: در طول تاریخ هرکس که با پیامبران و اولیای الهی بوده، از اضطراب دور بوده و به رستگاری رسیده است. وی ادامه داد: نمونه‌هایی از ولایت‌مداری در تاریخ انقلاب اسلامی رزمندگان دفاع مقدس بودند که بدون هیچ نگرانی در جبهه حق زیر خمپاره و توپ‌های جنگی دشمن جنگیدند. این کارشناس مذهبی اظهار کرد: ۴۸هزار شهید نظام جمهوری اسلامی ایران پرواز کردند و همنشین اولیا شدند. ماندگاری با اشاره به آیاتی از سوره‌های طه و هود، اضافه کرد: منافقان مصداقی از کسانی هستند که جدایی از ولایت آنها را منحرف کرد و به ورطه سقوط کشاند؛ طوری که سردرگم در کشورها شده‌اند. وی گفت: بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌هاست و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند. ماندگاری بیان کرد: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند. شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. وی گفت: به‌دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی