[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیران بدون واسطه پاسخ‌گوی مردم باشند، روزنامه شیراز نوین

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در روز عید غدیر خم با حضور در مسجد وکیل شیراز، مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و دستوراتی در جهت حل آنها صادر کرد.
به گزارش ایرنا، در این جلسه ملاقات عمومی که تعدادی از معاونان استاندار، مدیران کل استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات ۴۰ نفر از مراجعان بررسی شد.
استاندار فارس، روز جمعه در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و قدردانی مدیرانی که در این جلسه حضور یافتند، گفت: بر اساس فرمایش امیرالمؤمنین(ع)، مدیران باید برخی اوقات بدون واسطه پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشند.
ایمانیه افزود: بهترین هدیه‌ای که امیرالمؤمنین(ع) به مدیران داده، همین است که بتوانند گره از مشکل مردم بگشایند و مشکل آنها را حل کنند.
وی ادامه داد: امیدواریم که در این ملاقات و سایر ملاقات‌های عمومی که تاکنون با مردم داشته‌ایم، توانسته باشیم گرهی از مشکلات و مسائل مطرح‌شده باز کنیم. نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: عمده مشکلاتی که امروز از سوی مراجعان مطرح شد، مربوط به حوزه مسکن از جمله طرح نهضت ملی مسکن و ودیعه مسکن بود که در این زمینه دولت در طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات متعددی برای واجدان شرایط فراهم کرده است.
ایمانیه گفت: البته اجرای این طرح با مشکلاتی نیز همراه است؛ از جمله اقساط تسهیلات که ممکن است در مقایسه با درآمد برخی متقاضیان بالا باشد که این مسائل نیز در حال تدبیر است و امیدواریم در جلسه آتی ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور با استانداران، بخش دیگری از مشکلات این حوزه حل شود.
وی افزود: مسئله دیگر مطرح‌شده در ملاقات عمومی امروز مربوط به اشتغال بود که امیدواریم برای کسانی که حاضر به کار در کارخانه‌ها هستند، بتوانیم این فرصت را فراهم کنیم. استاندار فارس ادامه داد: هم‌اینک فرصت و زمینه خوبی در این زمینه فراهم شده و شهرک‌های صنعتی استان پذیرای نیروهای جوانی هستند که مایل به کار در کارخانه‌ها باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی