[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افق‌های آینده روشن است، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جنایت و خیانت یعنی امپریالیسم آمریکا، گفت: افق‌های آینده ایران اسلامی در مسیر موفقیت است. به گزارش دریافتی شیرازنوین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست جهاد تبیین با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهر شیراز و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به طراحی پیچیده آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن برای نظم آینده جهانی، تک‌قطبی‌سازی و منظومه‌ای‌کردن شرایط جغرافیایی جهان حول محور یک قطب یعنی آمریکا را به‌عنوان یک پروژه در نظر گرفته است.
وی با تأکید بر شناخت شرایط و واقعیت کنونی جهان افزود: دشمن و استکبار جهانی به دنبال چپاول ثروت و تسلط بر مراکز قدرت بوده و برای مدیریت این پروژه به دنبال مهندسی ادراکی و تسلیم در برابر زندگی غرب است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از نگاه دشمن، برای دوره گذار در شرایط فعلی سه مانع جدی ایران اسلامی، قدرت نظامی روسیه و اقتصاد چین وجود دارد.
صفایی بوشهری تصریح کرد: دشمن با مشاهده توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله فکر، انقلاب اسلامی، رشد علمی برخاسته از نیروی جوان، نوع رهبریت سیاسی در ایران، قدرت دفاعی ایران و... به این نتیجه رسیده که ایران بالاترین مانع نظم نوین آینده جهان است. امام‌جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن ایجاد زبان مشترک برای مبارزه با نظام و مطالبه‌گری با رنگ و لعاب مردمی را آغاز کرد. صفایی بوشهری، آرایش منظومه اقتدار در ایران را چندوجهی توصیف و تصریح کرد: دشمن و در رأس آن آمریکا به‌دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، تضعیف قوای امنیتی ایران، ایجاد ناامیدی علمی، جذب استعدادهای درخشان، ایجاد اختلافات قومی در ایران و... است.
وی بر مقابله با توطئه‌های دشمن از طریق سلاح ایمان و امید تأکید کرد و افزود: دشمن به شکست خود در مقابله با ایران اسلامی اعتراف کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جنایت و خیانت یعنی امپریالیسم آمریکا، از جهاد تبیین به عنوان تبیین واقعه مرگ بر آمریکا نام برد و گفت: حول محور مقام معظم رهبری با تلاش جهادی و تشکیل منظومه ولایی، دشمن را شکست می‌دهیم. صفایی بوشهری با بیان اینکه افق‌های آینده در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و... در مسیر موفقیت است، ادامه داد: ملت شریف ایران محکم پای انقلاب اسلامی ایستاده و دشمن را شکست می‌دهند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی