[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اجرای حکم اعدام عاملان حمله تروریستی به شاهچراغ(ع)، روزنامه شیراز نوین

سحرگاه شنبه ۱۷ تیر، حکم اعدام دو تن از عوامل حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز اجرا شد. سحرگاه شنبه ۱۷ تیر، حکم اعدام دو تن از عوامل اصلی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، در ملاءعام با حضور دادستان مرکز فارس، شماری از مسئولان قضایی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های قربانیان، اجرا شد.
به گزارش ایسنا، احکام اولیه اعدام دو تروریست یادشده، بعد از طی مراحل دادسرا و دادگاه، در روزهای پایانی سال گذشته صادر شده بود و بعد از اعتراض وکلای متهمان، دیوان عالی کشور این احکام را تأیید و برای اجرا ابلاغ کرده بود.
به گفته رئیس‌کل دادگستری فارس، این دو نفر در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، نقش مستقیم و اثرگذار داشتند. حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی تأکید کرد: رسیدگی به پرونده این حادثه تروریستی به شکلی کاملاً دقیق، قانونی و عادلانه انجام و احکام صادره نیز در بالاترین مرجع قضایی تأیید شده است. غروب چهارم آبان سال ۱۴۰۱، حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی‌شدن ۲۵ زائر و مجاور و خادم آن آستان مقدس شد. عامل اصلی این حادثه، همان زمان در درگیری با مأموران انتظامی و امنیتی مجروح و در بیمارستان علی‌رغم تلاش پزشکان، 
کشته شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی