[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس: مدیریت، عامل ۷۰درصد نارضایتی‌هاست، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: این روزها روی فهرستی از نارضایتی‌ها کار می‌کنیم و تقریباً ۷۰ درصد نارضایتی‌ها مدیریت در آن موضوعیت دارد؛ یعنی اگر مدیریت بشود، نارضایتی کم خواهد شد.
به گزارش قارس، نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس با حضور آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و اعضای این ائتلاف از شهرستان‌های استان فارس در شیراز برگزار شد. آیت الله دژکام در این مراسم گفت: قرآن کریم به‌عنوان کتاب دینی ما یک چهارچوب جهان‌شناسی برای ما دارد. اگر این چهارچوب جهان‌شناسی برای کسی که می‌خواهد کار سیاسی بکند مبین نباشد، یا یکی از مؤلفه‌های این چهارچوب را مورد غفلت قرار دهد، در تصمیم‌گیری‌ها و تحلیل‌ها دچار خطاهایی می‌شود که شاید به‌سادگی جبران‌پذیر نباشد. اسماعیل قزل‌سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس نیز در این جلسه هم‌اندیشی با بیان اینکه با یک جنگ پیچیده شناختی که در بستر فضای مجازی در ویترین زوایای ذهن انسان‌ها را درگیر کرده است، روبه‌رو هستیم، گفت:  دشمن سه نقطه را هدف قرار داده است؛اول ولایت یعنی ستون انقلاب، دوم اهل بیت(ع) یعنی چتر انقلاب، سوم مردم یعنی متن انقلاب. وی که در جمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) سخن می‌گفت، افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند امام جدیدی را به جوانان ما معرفی کند و حرف‌های امام حاضر ما که باعث بیداری جهان بین‌الملل شده، از حسینیه امام خمینی بیرون نرود و با راهبرد «تولید مسئله» تلاش می‌کند حرف ولی‌نعمتان انقلاب، یعنی مردم و مستضعفان توسط مسئولان شنیده نشنود. وی تصریح کرد: بدانید هر انقلاب یک پاشنه آشیل دارد؛ پاشنه آشیل انقلاب ما هم تربیت‌نشدن عناصر سازمانده برای انقلاب است.
معاون استاندار فارس با اشاره به گلایه از دخالت نمایندگان در امورات مختلف، گفت: شما که می‌گویید نماینده یک حوزه انتخابیه از دل نیروهای ائتلاف انقلاب بیرون آمده، آیا بعد از انتخاب با نماینده نشسته‌اید صحبت کنید و این دغدغه‌ها را به آنها منتقل کنید که چرا در عزل و نصب دخالت می‌کنید؟
قزل‌سفلی با بیان اینکه امروز به «جهاد تصمیم» نیاز داریم، گفت: بدانید کار ما سخت است، اجماع وجود ندارد، سلیقه‌هاست که حاکم می‌شود و کار را سخت می‌کند؛ باید بستر تصمیم‌گیری به وجود بیاید. هرکه را بگذاریم رضایت مطلق ایجاد نمی‌شود، رضایت نسبی است، اما تلاش می‌کنیم از مجموعه‌های مختلف مشورت بگیریم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اعلام کرد: در دستگاه‌های دولتی تولید نارضایتی می‌شود. این روزها داریم روی فهرستی از نارضایتی‌ها کار می‌کنیم. تقریباً ۷۰درصد نارضایتی‌ها مدیریت در آن موضوعیت دارد؛ یعنی اگر مدیریت بشود، نارضایتی کم خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی