[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پهلوان؛ یاغی جدید آبی‌ها، روزنامه شیراز نوین

احتمالاً سومین خرید تابستانی استقلال در پست هافبک خواهد بود و جواد نکونام به دنبال جذب شاگرد سابق خود در فولاد خوزستان است.
به گزارش فوتبال 360، استقلال در حساس‌ترین روزهای بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و در شرایطی که تیم‌های رقیب از جمله پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مشغول فعالیت در بازار تابستانه هستند، نه ‌تنها غرق در مشکلات مالی است، بلکه آبی‌ها مدیرعامل هم ندارند تا عملاً فرآیند جذب بازیکن جدید کاملاً متوقف شود؛ آن‌هم در شرایطی که از ابتدای شروع به کار بازار تابستانه، استقلالی‌ها تنها توانسته‌اند با آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی به توافق برسند و خبری از جذب بازیکنان دیگر نیست.
آبی‌پوشان پایتخت در زمینه تمدید قرارداد مهره‌های کلیدی خود هم ناکام بوده‌اند. نکته جالب‌توجه اینکه جواد نکونام برای تسهیل در روند نقل‌وانتقالاتی استقلال، شخصاً به این مسئله ورود کرده و براساس لیست بازیکنان موردنیازش، نکونام با بازیکنان مورد علاقه خود مذاکره می‌کند تا آنها را برای حضور در استقلال ترغیب کند. سرمربی استقلال مدعی شد که 3 بازیکنی که با آنها برای حضور در استقلال به توافق رسید، طی روزهای گذشته به دلیل تعلل مدیریت باشگاه به سایر تیم‌ها رفته‌اند.
جواد نکونام با وجود مشکلات مالی و مدیریتی استقلال، تصمیم گرفته تا در سمت خود بماند و او در آخرین مصاحبه‌اش گفت که تصمیمی برای استعفا ندارد و همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار خواهد بست. در شرایطی‌که هنوز استعفای حجت کریمی پذیرفته نشده و تکلیف انتخاب مدیرعامل جدید استقلال هم مشخص نیست، نکونام همچنان فراتر از نقش سرمربیگری‌اش، همچنان مشغول مذاکره با بازیکنان است و در این زمینه امیدوار است که بتواند گزینه‌های موردنظرش را برای حضور در استقلال ترغیب کند.
*به دنبال هایجکِ پهلوان از گل‌گهر!
احسان پهلوان، یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال است؛ نکونام در زمینه تقویت خط هافبک باشگاه استقلال به دنبال چند بازیکن از جمله احسان پهلوان، یاسین سلمانی و روبرتو تورس مورالس است که رایزنی‌ها با هر 3 بازیکن در حال انجام است. احسان پهلوان موازی با پیشنهادی که از استقلال دریافت کرده، مورد توجه مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان هم قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا فرآیند جذب پهلوان پیچیده شود.
استقلالی‌ها در شرایطی به دنبال جذب احسان پهلوان هستند که او سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد. نکته جالب‌توجه اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته با مسعود ریگی که سابقه بازی در استقلال را دارد به توافق رسیده‌اند و حالا این احتمال وجود دارد که آبی‌پوشان بتوانند با هافبک سابق پرسپولیس به توافق برسند تا یک بازیکن دیگر به جمع یاغی‌های فوتبال ایران اضافه شود!
پهلوان با وجود آنکه پیشنهادی برای حضور در گل‌گهر دارد، در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با جواد نکونام داشته و نکونام با توجه به سابقه همکاری‌اش با احسان پهلوان در تیم فولاد از او خواسته تا برای پیوستن به استقلال منتظر روزهای آینده بماند. گفته می‌شود که توافقات شخصی میان نکونام و پهلوان انجام شده و در صورت به سامان رسیدن مدیریت باشگاه استقلال، احتمالاً احسان پهلوان، سومین خرید تابستانی استقلال لقب خواهد گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی