[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تبادل دانش در بسترهای بین‌المللی، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تبادل دانش و اطلاعات بین هیئت ایرانی و شورای بین‌المللی زیتون می‌تواند بسیار اثرگذار باشد تا برای توسعه همکاری بیشتری با ما کنند و از رهگذر آن بتوانیم بهره‌وری در سطح را بالا ببریم.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان‌پور در آیین افتتاح باغ سازگاری ارقام زیتون و کاشت رقم‌های مختلف این گیاه در شیراز تصریح کرد: امیدوارم این دست برنامه‌ها بتواند به توسعه روابط و همکاری‌های بین ایران و شورای بین‌المللی زیتون کمک کند. 
این مقام مسئول با بیان اینکه تبادل تجربیات، آخرین یافته‌ها و فناوری‌های به‌روز مابین ایران و شورای بین‌المللی زیتون باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: با این رویکرد تولید نهال و عوامل مترتب بر تولید بهبودیافته و بهره‌وری تولید افزایش می‌یابد. 
دهقان‌پور با اشاره به شرایط اقلیمی ایران ابراز کرد: انتظار می‌رود به‌دنبال همکاری‌های در دست انجام با شورای بین‌المللی زیتون، نهال‌هایی که می‌تواند با تغییرات اقلیمی سازگاری داشته باشد، شناسایی و معرفی شود که نهایتاً به افزایش تولید در واحد سطح کمک کند. 
وی با بیان اینکه از تیم شورای بین المللی زیتون افزایش کارایی، اثربخشی و نهایتاً ارتقای بهره‌وری در واحد سطح نهال‌های ارقام مختلف را انتظار داریم، افزود: تبادل اطلاعات در موضوع مبارزه با آفات و بیماری‌ها، تغذیه و دیگر مسائل مرتبط نیز باید مدنظر باشد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر تلاش برای بسط همکاری‌های بین این سازمان و شورای بین‌المللی زیتون تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی