[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیر باید صاحب برنامه باشد، روزنامه شیراز نوین

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تأکید بر لزوم استفاده و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و نیازهای مردم گفت: امروز ضرورت دارد که نهضت پیگیری امور و کارهای مردم راه‌اندازی شود و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید سپیدان افزود: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشند تا بدانند در کجا قرار دارند، به کجا می‌خواهند بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.
وی ادامه داد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تأمل در ظرفیت‌ها و استعدادها در حوزه‌های مختلف امکان ندارد.
او اظهار کرد: باید تمام نقاط قوت‌، ضعف‌، تهدیدها و فرصت‌ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا در دوره مدیریت‌ها هرچند کوتاه هم که باشد، اثرگذار بوده و به کار آید.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشند و در هیچ عرصه‌ای اجازه ندهند که رانت‌خواران، ویژه‌خواران و افراد اهل زد و بند نفوذ پیدا کنند.
قزل‌سفلی افزود: همچنین استفاده از نیروهای کارآمد که در کنار خوب بودن دارای توانمندی و کارآمدی هم باشند نیز در دستور کار فرمانداران و سایر مدیران باشد.
وی اظهار کرد: باید خود را به مردم و مسائل آنها به ویژه محرومان نزدیک کنید و با حضور میدانی و محسوس و ملموس درصدد حل مشکلات آن‌ها برآیید.
او ادامه داد: مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌دوستی انتظار ما از مدیران و فرمانداران است. مردم از ما مسئولان انتظار دارند که پیگیر حل مشکلات آنها باشیم و حتی اگر پیگیری‌های ما به نتیجه هم نرسد، همین که ببینند مسئولان برای حل مشکلات آنها تلاش و کوشش می‌کنند، رضایت آنها را جلب می‌کند.
قزل‌سفلی گفت: مسئولان در اتاق خود را به روی جوانان به‌ویژه جوانان انقلابی باز نگاه دارند و از ظرفیت آنها استفاده کنند.
وی ضمن تأکید بر لزوم گسترش دایره مشورت فرمانداران و مدیران با روحانیون، بزرگان و پیشکسوتان افزود: امروز در شرایطی هستیم که ضرورت دارد همه در کنار هم قرار گیریم و تمام ظرفیت‌ها را نیز برای حل مشکلات مردم و مسائل نظام در کنار هم قرار دهیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: همچنین به پیشنهادات و ایده‌های مردم، دانشجویان و استادان دانشگاه توجه شود و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنها مدنظر باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی