[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مهارت‌افزایی در جامعه، روزنامه شیراز نوین

تفاهم‌نامه سه‌جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس با مشاور استاندار در امور روحانیون، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه فارس و مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران استان منعقد شد.
با حضور کیائی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس، حجت‌الاسلام فاطمی مشاور استاندار در امور روحانیون و حجت‌الاسلام عباس‌پور مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه فارس، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای با هدف ترویج و توسعه نظام آموزش‌های مهارتی در بین جامعه طلاب و خانواده‌های وابسته منعقد گردید.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس، در آیین انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه، کیائی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس ضمن تبریک اعیاد و ایام خجسته گذشته، نسبت به استفاده از ظرفیت ویژه و معنوی حوزه‌های علمیه استان به ویژه مبلغ‌ها و مبلغه‌های زیرمجموعه این حوزه‌ها در سطح استان در راستای نهادینه کردن نهضت مهارت‌افزایی و فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح جامعه تأکید ورزید. کیائی در ادامه اظهار داشت: بی‌تردید برداشتن دیوارها بین دستگاه‌های اجرایی و به تبع آن تشریک مساعی و تجمیع ظرفیت‌ها در راستای ارائه خدمات شایسته‌تر و اثر بخش به جوانان و مردم عزیزمان یک فرصت ویژه را برای ایجاد کشور ایجاد خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: امید است که در ایام هفته ملی مهارت که خوشبختانه با دهه عزیز محرم مقارن گشته است، جامعه روحانیت و طلاب محترم نسبت به نهادینه‌کردن فرهنگ مهارت‌آموزی و کار و تلاش، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را بیش از پیش یاری و همیاری نمایند. وی نسبت به مشارکت جوانان 12 تا 18 سال در خانواده‌های طلاب و روحانیون استان در طرح ملی تابستانه تأکید نمود و آمادگی این اداره کل را برای ارائه خدمات مهارتی در سطح استان برای این عزیزان ابراز داشت.
در اثنای این نشست، حجت‌الاسلام فاطمی مشاور استاندار در امور روحانیون نیز با استقبال از انعقاد تفاهم‌نامه، آن را رویدادی میمون و مبارک برای هر دو مجموعه برشمرد. وی مهارت‌آموزی را به‌عنوان یک ضرورت برای همه ایرانیان به خصوص جامعه روحانیت دانسته و نسبت به تجمیع ظرفیت‌های دو مجموعه در استای اهداف عالیه‌ای که در سطح جامعه نسبت به خدمتگزاری به مردم دارند، تأکید ورزید.
در این نشست، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان فارس و معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان نیز طی سخنانی ابعاد کمی و کیفی این تفاهم‌نامه را مورد بحث قرار داده و نسبت به تشکیل کارگروهی مشترک در زمینه برنامه‌ریزی‌های مهارتی، اجرای دوره‌های اثربخش و کیفی، رصد فرایند‌ها و بررسی نتایج حاصله اشاره داشتند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم تفاهم‌نامه‌ها توسط حاضرین امضا شد و جهت قرارگرفتن در فاز اجرایی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی