[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دوست داشتم دوباره با ربیعی کار کنم ، روزنامه شیراز نوین

هافبک سابق فوتبال شیراز:
دوست داشتم دوباره
با ربیعی کار کنم   
بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حضور محمد ربیعی در رأس کادر فنی این تیم را یکی از دلایل حضورش در جمع ذوبی‌ها دانست. به گزارش تسنیم، پوریا آریاکیا درباره حضورش در تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: زمانی که در لیگ دسته اول بودم کار کردن با محمد ربیعی را در آلومینیوم اراک تجربه کرده بودم و از یکدیگر شناخت داشتیم. بعد از پیشنهادی که به دست من رسید در نهایت تصمیم گرفتم به ذوب‌آهن بروم، چون دوست داشتم دوباره با محمد ربیعی کار کنم. 
هافبک پیشین تیم برق جدید فارس که با این تیم شیرازی به فوتبال ایران معرفی شد، در مورد فصل ناموفقی که در تراکتور پشت سر گذاشت، تأکید کرد: من چند بار به ‌صورتی عجیب مصدوم شدم و این موضوع باعث شد تا ضربه بخورم، ولی دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم و می‌خواهم فصل خوبی را در ذوب‌آهن رقم بزنم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی‌اش از آلومینیوم در دو فصل پیش تصمیم اشتباهی بوده است، یادآور شد: من در آنجا عملکرد خوبی داشتم و خواهان افزایش مبلغ قراردادم بودم که هیئت‌مدیره مخالفت کرد و در واقع به من احترام نگذاشتند. آلومینیوم مرا به ‌صورت قرضی به هیچ تیمی نمی‌داد و در نهایت بحث معاوضه صورت گرفت که به تراکتور رفتم.
آریاکیا در پایان تصریح کرد: محمد ربیعی همیشه تیم‌های خوبی را جمع و جور می‌کند و مطمئن باشید ذوب‌آهن فصل بسیار خوبی را در پیش خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی